در اینجا دلیلی وجود دارد که ممکن است بخواهید از حالت Vanish Mode در برنامه اینستاگرام استفاده کنید

در اینجا دلیلی وجود دارد که ممکن است بخواهید از حالت Vanish Mode در برنامه اینستاگرام استفاده کنید

چند دلیل خوب برای استفاده از حالت ناپدید شدن در اینستاگرام وجود دارد. اولین مورد حریم خصوصی است. شاید شما اطلاعات حساسی را در چت خود به اشتراک می گذارید، یا در حال انجام یک مکالمه دشوار هستید که ترجیح می دهید بعداً از آن خارج نشوید. در هر صورت، حالت ناپدید شدن تضمین می کند که مکالمه شما در رنگ کهربایی حفظ نمی شود. البته، هنوز این احتمال وجود دارد که شخص دیگری که در چت است، اسکرین شات بگیرد یا پیام شما را قبل از ناپدید شدن ذخیره کند، اگرچه در بیشتر موارد اگر شخصی از یک پیام حالت ناپدید شدن عکس بگیرد، اینستاگرام به شما اطلاع می دهد.

علاوه بر این، ممکن است نخواهید متا پیام های شما را ذخیره کند. اگرچه پیام‌های اینستاگرام رمزگذاری‌شده سرتاسر هستند، که از نظر تئوری مانع از دیدن آن‌ها توسط شرکت می‌شود، استفاده از حالت ناپدید شدن تضمین می‌کند که داده‌های پیام شما پس از مدت کوتاهی کاملاً پاک می‌شوند.

در حالی که مطمئناً پلتفرم‌های پیام‌رسان دیگری وجود دارند که قابلیت‌های پیام‌رسان زودگذر قوی‌تری دارند، حالت ناپدید شدن نیز راحت‌تر از جابه‌جایی به برنامه دیگری مانند اسنپ چت است، اگر شخصی که پیام می‌فرستید از قبل در پلتفرم اینستاگرام باشد. همیشه دیدن چیزهای بیشتر خوب است تنظیمات حریم خصوصی در اینستاگراممهم نیست چقدر از آنها استفاده می کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1459874/heres-why-use-vanish-mode-instagram-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *