در اینجا معنی آنها و نحوه عملکرد آنها آمده است

در اینجا معنی آنها و نحوه عملکرد آنها آمده است

می توانید موقعیت خود را در منظومه شمسی مجازی دوستتان در اپلیکیشن اسنپ چت بررسی کنید. ابتدا مطمئن شوید که اسنپ چت شما به روز است و یک اشتراک اسنپ چت پلاس معتبر دارید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. برنامه اسنپ چت را باز کنید.
  2. از صفحه دوربین، انگشت خود را به سمت راست بکشید.
  3. بیت‌موجی دوست را در کنار اطلاعات پیام‌رسانی فشار دهید و نگه دارید. اگر دوست شما نزدیک به بالای لیست نیست یا ظاهر نمی شود، به او پیام دهید، زیرا ابتدا توسط جدیدترین سفارش داده شده است.
  4. روی View Friendship در زیر نام آنها در منوی کشویی تازه ظاهر شده ضربه بزنید.
  5. روی نشان «بهترین دوستان» یا «دوستان» با طرح طلایی زیر نام کاربری آنها ضربه بزنید.

اگر نشانی که در این صفحه می‌بینید “دوستان” است، شما یکی از هشت دوست برتر آنها هستید اما از آنها نیستید. این پاپ آپ آنها را به عنوان خورشید و شما را به عنوان سیاره نشان می دهد. اگر می‌گوید «بهترین دوستان»، هر دو یکی از هشت دوست صمیمی یکدیگر هستید. اگر هیچ یک از شما جایی در لیست های مربوطه خود نداشته باشید، نشان به هیچ وجه ظاهر نمی شود. به خاطر داشته باشید که اگر از صفحه دوست خود اسکرین شات بگیرید، حتی گرافیک Friend Solar System، ممکن است به آنها هشدار دهد.

می‌توانید با ارسال پیام‌ها و رسانه‌های بیشتری نسبت به سایر کاربران در لیست دوستان خود، شخصی را در منظومه شمسی خود به دست آورید. اگر می دانید دوست شما باید در لیست باشد، می توانید امتحان کنید کش خود را پاک کنید یا بررسی کنید که آیا شما به طور تصادفی آنها را مسدود کرد تا به طور بالقوه مشکل را برطرف کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1486140/what-snapchat-planets-mean/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *