در اینجا می توان حقایق پهنای باند Verizon و AT&T را برای برنامه ها پیدا کرد

تا ۱۰ آوریل، FCC از همه ارائه دهندگان پهنای باند در ایالات متحده خواست تا اطلاعات یا برچسب هایی را در سایت های خود فهرست کنند که اطلاعات قابل هضم درباره برنامه های سیمی و بی سیم آنها را ارائه می دهد. از این برچسب‌ها مانند برچسب‌های تغذیه‌ای روی مواد غذایی استفاده می‌شود، به گونه‌ای که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به حفاری، جزئیات را کاملاً مشخص کنید.

تی موبایل هفته گذشته اعلامیه بزرگی انجام داد به مشتریان اطلاع دهند که “حقایق پهنای باند” آنها در صفحات طرح ارائه شده است و باید برای همه آسان باشد. من می توانم تأیید کنم که برچسب های پهنای باند آنها واقعاً هستند در صفحات طرح و به راحتی قابل تشخیص هستند. پس از باز کردن صفحه طرح های داده نامحدود آنها، یک کلیک ساده بر روی کادر اختصاصی “حقایق پهنای باند” هر طرح به لیست بلندبالایی از قیمت طرح، ویژگی ها، سرعت داده و غیره گسترش می یابد. آنها بسیار مفید هستند.

برای Verizon و AT&T، من در هفته گذشته به دنبال این بودم که ببینم آیا حقایق پهنای باند آنها در صفحات طرح قرار می گیرد یا خیر، جایی که تصور می کنم FCC مایل است آنها در آنجا قرار گیرند. تا آنجا که من می توانم (هنوز) بگویم، آنها آنجا نیستند. نگاهی به نمای کلی از FCC بر روی برچسب های جدید (اینجا، آنها مشخص نمی کنند که می خواهند ارائه دهندگان آنها را در صفحات طرح فهرست کنند، فقط هر طرح دارای برچسب پهنای باند است. جایی آنلاین یا در محل فروش بنابراین، البته، من برای پیدا کردن آنها تلاش کردم.

حقایق پهنای باند Verizon را هم برای برنامه های مصرف کننده و هم برای برنامه های تجاری می توان یافت اینجا.

در اینجا می توان حقایق پهنای باند Verizon و AT&T را برای برنامه ها پیدا کرد

حقایق پهنای باند AT&T برای طرح های بی سیم و بی سیم را می توان یافت اینجا.

هر یک از آن سایت‌ها از شما می‌خواهند که آدرسی را وارد کنید تا نقشه‌ها و حقایقی را که در دسترس شما هستند، دریافت کنید. مانند برچسب‌های T-Mobile، قیمت یک خط، هزینه‌ها و هزینه‌هایی که به صورت‌حساب شما اضافه می‌شود، تخفیف در صورت اضافه کردن چند خط و سرعت بسته به نوع شبکه را ارائه می‌کنند.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/16/heres-where-to-find-verizon-and-att-broadband-facts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *