در اینجا نحوه حذف اشتراک های خود از Google Podcasts قبل از خاموش شدن آورده شده است

اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد در سال ۲۰۲۴٫ از آن زمان، این شرکت شروع به انتقال پادکست ها به YouTube و برنامه همراه آن YouTube Music کرده است. به عنوان راهی برای تسهیل انتقال، گوگل یک راه حل را ارائه خواهد کرد برای کاربران فعلی برنامه پادکست. با استفاده از این ابزار، کاربران در ایالات متحده می‌توانند اشتراک‌های پادکست مورد علاقه خود را از Google Podcasts به YouTube Music منتقل کنند یا آنها را برای استفاده در سایر برنامه‌های پادکست صادر کنند.

در هفته‌های آینده، ابزار مهاجرت از طریق یک بنر در Google Podcasts در دسترس خواهد بود. دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه استفاده از ابزار مهاجرت وجود دارد . کل فرآیند فقط چهار مرحله است و برای تکمیل انتقال باید Google Podcasts و YouTube Music را روی دستگاه خود نصب کنید. پس از انتقال، Google توجه می‌کند که ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا همه چیز در کتابخانه YouTube Music شما نمایش داده شود.

اقدام گوگل برای کنار گذاشتن برنامه پادکست مستقل خود اصلاً غافلگیر کننده نیست. Google Podcasts از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است، اما هرگز مانند برنامه های مشابه، از جمله Overcast و Spotify ظاهر نشد. و یوتیوب در حال حاضر یک طرفداران، با یک مطالعه اخیر ادعا می کند شنوندگان پادکست از YouTube به عنوان پخش کننده اصلی خود استفاده می کنند. بسیاری از پادکست های پرطرفدار امروزی در YouTube در دسترس هستند. برای پادکست‌هایی که در پلتفرم موجود نیستند، کاربران می‌توانند نمایش‌ها را مستقیماً از طریق فید RSS به کتابخانه YouTube Music خود اضافه کنند. این اولین رودوی گوگل نیست. در سال ۲۰۲۰، این شرکت برنامه موسیقی مستقل خود را حذف کرد. به نفع YouTube Music، و همچنین یک ابزار جامع برای انتقال کتابخانه ها به برنامه جدید ارائه کرد.

پادکست Google تا مارس ۲۰۲۴ برای گوش دادن فعال باقی خواهد ماند و پس از آن کاربران می‌توانند اشتراک‌های خود را تا جولای ۲۰۲۴ انتقال یا صادر کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/heres-how-to-move-your-subscriptions-off-google-podcasts-before-it-shuts-down-194039938.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/heres-how-to-move-your-subscriptions-off-google-podcasts-before-it-shuts-down-194039938.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *