در اینجا نحوه مقایسه جوشکاران تیتانیوم هاربر فریت با سایر برندهای بزرگ آورده شده است

در اینجا نحوه مقایسه جوشکاران تیتانیوم هاربر فریت با سایر برندهای بزرگ آورده شده است

وب‌سایت Harbour Freight دوست دارد اقلام را با مارک‌های گران‌تر مقایسه کند، بنابراین می‌توانید هنگام انتخاب یکی از جوشکارهای تیتانیوم آن‌ها ایده‌ای در مقایسه با آن‌ها داشته باشید. را جوشکار تیتانیوم Easy-Flux 125 آمپر با الف مقایسه می شود مدل هوبارت قیمت آن ۳۰۰ دلار بیشتر است اما به طور مشابه مشخص شده است. پس از بررسی های کاربران، Titanium One با امتیاز ۴٫۸/۵ در مقایسه با ۴٫۷/۵ جلوتر است. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که جوشکارهای Harbor Freight معمولاً برای علاقه‌مندان و دستفروش‌ها هستند و قیمت آن‌ها بر این اساس تعیین می‌شود. در نتیجه، ما بررسی های حرفه ای زیادی برای بررسی نداریم.

گورو Weld به جوشکار Hobart Handler 125 امتیاز می دهد ۳/۵ ستاره در حالی که به مقرون به صرفه بودن و ساخت بادوام آن اشاره می کند، اما بررسی همچنین به کمبود ویژگی ها اشاره می کند. جوشکار تیتانیوم Easy-Flux در یک ستاره کامل پایین ترو فقدان صفحه نمایش دیجیتال و زمان کار کم از نقاط ضعف اصلی همراه با همان کمبود امکانات هستند. با بالا رفتن سطح قیمت، جوشکاری تیتانیوم MIG 170 ایمن است امتیاز ۳/۵ ستاره از Weld Guru – یک امتیاز متوسط ​​دیگر.

کاربران در مجله گاراژ و انجمن های وب جوشکاری وقتی در مورد پیشنهادات تیتانیوم سوال می شود، تمایل دارند افراد را به سمت مدل های هوبارت، میلر یا لینکلن راهنمایی کنند. در محدوده قیمتی بودجه اهداف تیتانیوم، راهنمای خرید subreddit جوشکاری همچنین مردم را به هوبارت و لینکلن اشاره می کند. اما این بدان معنا نیست که تیتانیوم آشغال است.


منبع: https://www.slashgear.com/1487531/harbor-freight-welder-brand-titanium-compares-other-brands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *