در اینجا نحوه مقایسه نرخ پس انداز جدید اپل کارت با رقبا آمده است

به دنبال آخرین حساب پس انداز اپل کارت افزایش نرخ به ۴٫۵ درصدما راهنمای خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم که درصد بازدهی سالانه (APY) برخی از حساب‌های پس‌انداز پربازده محبوب (HYSA) در دسترس ساکنان ایالات متحده را مقایسه می‌کند.

در اینجا نحوه مقایسه نرخ پس انداز جدید اپل کارت با رقبا آمده است
نرخ اپل اکنون از HYSA های محبوب ارائه شده توسط شرکت هایی مانند American Express، Capital One و Discover فراتر رفته است، اما تعداد انگشت شماری از گزینه های دیگر وجود دارند که APY های بالاتری را در محدوده ۴٫۶٪ تا ۵٪ پایین ارائه می دهند، مانند Synchrony Bank و جبهه ثروت. محدودیت های موجودی و سایر الزامات بسته به ارائه دهنده متفاوت است.

بسیاری از HYSA های دیگر در نمودار ما فهرست نشده اند، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما مناسب تر است، حتما تحقیق کنید.

ارائه دهنده حداکثر APY*
آمریکن اکسپرس ۴٫۳۵٪
متحد ۴٫۳۵٪
بارکلی ۴٫۳۵٪
پایتخت یک ۴٫۳۵٪
کشف کردن ۴٫۳۵٪
بانک شهروندی ۴٫۵٪
اپل (گلدمن ساکس) ۴٫۵٪
مارکوس (گلدمن ساکس) ۴٫۵٪
SoFi ۴٫۶٪
بانک PNC ۴٫۶۵٪
بهتر شدن ۴٫۷۵٪
همگامی ۴٫۷۵٪
جبهه ثروت ۵%
بانک سی آی تی ۵٫۰۵٪
UFB Direct ۵٫۲۵٪

* APY های تبلیغ شده از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴، بدون در نظر گرفتن نرخ های زمان محدود / وابسته. APY ها ممکن است متفاوت باشند.

این نرخ ها در طول زمان به افزایش یا کاهش ادامه خواهند داد، که اغلب مطابق با تصمیمات نرخ فدرال رزرو ایالات متحده است. پول را می توان از حساب پس انداز اپل کارت برداشت و در هر زمان به HYSA دیگری تغییر داد.

اپل حساب پس انداز خود را راه اندازی کرد در آوریل ۲۰۲۳، با مشارکت گلدمن ساکس. این حساب را می توان در برنامه کیف پول در آیفون باز و مدیریت کرد و هیچ کارمزد، حداقل سپرده و حداقل نیاز به موجودی ندارد. برای افتتاح حساب باید اپل کارت داشته باشید، مقیم آمریکا باشید و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید.

این حساب به دارندگان Apple Card اجازه می‌دهد تا بابت موجودی برگشت نقدی روزانه خود و وجوهی که از طریق یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash واریز می‌شوند، سود دریافت کنند. حداکثر موجودی مجاز ۲۵۰۰۰۰ دلار است که کمتر از برخی HYSA ها است.

برای باز کردن یک حساب پس انداز در برنامه کیف پول، روی Apple Card خود ضربه بزنید، روی دایره با سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید، روی Daily Cash ضربه بزنید و Set Up Savings را انتخاب کنید.

طبق گزارش ها، گلدمن ساکس در نظر دارد به همکاری خود با اپل پایان دهد، اما مشخص نیست که چگونه این ممکن است بر کارت اپل تأثیر بگذارد. در هر صورت، موجودی تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار به طور کامل توسط شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) بیمه می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/27/apple-card-savings-interest-rate-comparison/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *