در اینجا نشان می‌دهیم که پنل‌های خورشیدی خانگی معمولاً چه مدت دوام خواهند داشت

در اینجا نشان می‌دهیم که پنل‌های خورشیدی خانگی معمولاً چه مدت دوام خواهند داشت

پنل های خورشیدی ارزان نیستند، و شما می خواهید سرمایه گذاری شما در انرژی سبز تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد. خوشبختانه، آنها خیلی شکننده هم نیستند، بنابراین به جز هر بلای طبیعی غیرقابل پیش بینی یا برخورد رعد و برق تصادفی دقیق، پنل های خورشیدی شما چند دهه دوام خواهند آورد. اما چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود می برید.

ابتدا، شما می خواهید پنل های خورشیدی خود را تمیز و دور از هرگونه زباله نگه دارید. در حالی که کثیفی، کثیفی، گرده‌ها و برگ‌ها پانل‌های شما را از بین نمی‌برند، تجمع‌های بزرگ می‌توانند بر کارایی آن‌ها تأثیر بگذارند. معمولاً باران برای خلاص شدن از شر بسیاری از این موارد کافی است، اما تمیز کردن منظم با جارو یا استخدام یک تیم حرفه‌ای، عمر طولانی پانل‌های خورشیدی شما را تضمین می‌کند.

همچنین باید مرتباً استفاده از پنل های خورشیدی خود را کنترل کنید. گاهی اوقات، پس از تمیز کردن، پنل‌های خورشیدی می‌توانند مشکلات الکتریکی تصادفی ایجاد کنند، بنابراین اگر متوجه افزایش قبض برق خود شدید، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید تا آنها را بررسی کند. و اگر سیستم شما دارای یک کلید خاموش است، مطمئن شوید که به طور تصادفی توسط خودتان، فرزندانتان یا هر کس دیگری خاموش نشود. اگرچه مفید است، اما اگر شما، فرزندانتان یا شخص دیگری به طور تصادفی پنل های خورشیدی خود را خاموش کنید، احتمالاً بلافاصله متوجه آن نخواهید شد، که می تواند منجر به هدر رفتن تولید انرژی شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1495766/how-long-home-solar-panels-last/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *