در اینجا همه چیزهایی است که در جریان جوایز بازی اعلام شد

جوایز بازی به پایان رسیده است و یک سالن تئاتر خالی در لس آنجلس باقی می ماند و تعداد زیادی از توسعه دهندگان بازی خوشحال هستند که مجسمه های نوک تیز را روی مانتل خود می گذارند. برای این منظور، استودیو Larian و RPG بسیار موفق آن دروازه بالدر ۳ برنده بزرگ شب بود و جایزه بازی سال، انتخاب بازیکن، بهترین بازی چند نفره و موارد دیگر را به خانه برد.

درمان آلن ویک ۲ همچنین در آتش بود و برنده بهترین کارگردانی بازی، بهترین روایت و بهترین کارگردانی هنری و سایر موارد بود. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با پاراگلایدر با مجسمه برای بهترین اکشن/ماجراجویی و بازی RPG دریای ستارگان برنده بهترین بازی مستقل، با پیله برنده جایزه بهترین بازی مستقل اولیه

باشه. حالا که جوایز واقعی در راه است، بیایید به چیزهای خوب برسیم. دلیل اصلی تماشای The Game Awards برای نمایش و تریلر است و امسال ناامید نشد. بیش از ده ها اعلامیه وجود داشت، و در اینجا بهترین و درخشان ترین آنها وجود دارد.

نور بدون آتش

Boy oh boy، عنوانی جدید از Hello Games، سازندگان یک سیم کارت فضایی کمتر شناخته شده را نام بردند No Man’s Sky. استودیو دارد بالاخره اعلام کرد پیگیری که به مدت پنج سال در حال توسعه بوده است. نور بدون آتش، یکی دیگر از نام‌های سه کلمه‌ای بازی تک هجا، به‌عنوان «اولین عنوان دنیای باز واقعی» نام‌گذاری می‌شود، وعده‌ای عالی که Hello ممکن است بتواند آن را اجرا کند. ظاهراً جهان به اندازه زمین است و رازها و رازهایی در گوشه و کنار آن وجود دارد. همچنین چند نفره است که مرتب است. چه کسی می داند این یکی چه زمانی منتشر می شود، اما زیبا به نظر می رسد.

پارک ژوراسیک: بقا

یکی دو سال از یک جدید می گذرد پارک ژوراسیک بازی، و بیشتر از آن برای یک عنوان ماجراجویی مناسب. پارک ژوراسیک: بقا در واقع اتفاق می افتد یک روز پس از حوادث از فیلم اول، و به نظر می‌رسد که در حین پنهان شدن از دایناهای گرسنه، اکشن‌های پنهانی زیادی را به نمایش بگذارد. تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما برای Xbox X/S، پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی عرضه می شود.

OD

آیا فکر می‌کردید هیدئو کوجیما تمام وقت خود را صرف آن کند؟ Death Stranding 2؟ هک نه توسعه دهنده افسانه ای نیز بوده است مشغول آماده سازی بازی ترسناک سینمایی OD قبلا تماس گرفته شده است مصرف بیش از حد این چیزی است که “هیچ کس قبلاً تجربه یا ندیده است” توصیف می شود که با توجه به شجره نامه کوجیما کاملاً ممکن است. جردن پیل، فیلمساز، سوفیا لیلیس، هانتر شفر و اودو کییر نیز در این فیلم حضور دارند. جزئیات ناچیز است، زیرا این یک مفصل کوجیما است، اما بازی در مقطعی برای Xbox X/S و PC منتشر خواهد شد.

تیغه مارول

درست است. شکارچی خون آشام مورد علاقه همه، تهیه بازی ویدیویی خودش است. حتی بهتر؟ این است در حال توسعه توسط Arkane Lyon، تیم با استعداد پشت سر Deathloop و بی شرف ۲٫ مطمئنا، توسعه دهنده نیز آن را ساخته است ردفال، اما شاید Arkane بتواند برخی از بهترین قسمت های آن تیرانداز خون آشام را بگیرد و آن را به قهرمان مارول ترجمه کند. تاریخ انتشار و پلتفرم های اعلام شده ای برای این نسخه وجود ندارد.

خروج

این اولین بازی استودیو Archetype Entertainment است که توسط توسعه دهندگان سابق Bioware، Naughty Dog و دیگر توسعه دهندگان AAA کار می کند. Exodus یک بازی RPG علمی تخیلی است که با اثرات اتساع زمان این تصور که زمان برای کسانی که سفرهای فضایی با سرعت بالا را تجربه می کنند کندتر می گذرد. به نظر می رسد سینمایی و زرق و برق دار، با تاکید عمده بر انتخاب بازیکن. خروج تاریخ انتشار ندارد، اما برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در حال توسعه است.

Monster Hunter Wilds

Capcom مشغول کار روی یک است ورودی جدید Monster Hunter. Monster Hunter Wilds یک پیگیری مستقیم است دنیای شکارچی هیولا و به نظر می‌رسد که همه حیوانات بزرگ و بدی را که می‌توانید یک چوب تیز شده را با آن‌ها تکان دهید، نشان می‌دهد. این در راه PS5، Xbox Series X/S و PC است، با اطلاعات بیشتر در تابستان امسال.

وزش باد

Motion Twin، توسعه دهنده سلول های مرده، با یک سرکش دیگر برگشته است. وزش باد به نظر می رسد سریع است نسخه ای که نوید یک سطح کاملاً جدید از سرعت در ژانر اکشن سرکش را می دهد. همچنین یک sidescroller نیست، که یک شکست قطعی از آن است سلول های مرده فرمول. وزش باد در سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی عرضه می شود، اگرچه کنسول ها احتمالاً به دنبال آن خواهند بود.

پیاده روی بزرگ

به دنبال آرامش هستید؟ خانه هاوس، توسعه دهنده پشت سر بازی غاز بدون عنوان، شما را تحت پوشش قرار داده است. پیاده روی بزرگ است، خوب، یک سیم کارت پیاده روی چند نفره با رازهای فراوان برای کشف همکاری بخش مهمی از بازی است زیرا شما و دوستانتان برای کاوش در بیابان کار می کنید. پیاده روی بزرگ قرار است در سال ۲۰۲۵ بر روی Steam و Epic Game Store عرضه شود.

بدجنس خستگی ناپذیره

بدجنس خستگی ناپذیره هست پروژه جدید استودیو مون، تیم پشت سر اوری و جنگل کور و عاقبت آن این یک RPG اکشن از بالا به پایین است که از آن خارج می شود اوری ریشه های مترویدوانیا، در قرون وسطی. گرافیک خیره کننده است که با توجه به توسعه دهنده تعجبی ندارد. قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به زودی روی Steam دسترسی داشته باشد و در نهایت برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه شود.

جزیره پونی ۲: سیرک پاندا

دانیل مولینز، توسعه‌دهنده Indie، با آن نامی برای خود دست و پا کرد سنگ نوشته و اصل جزیره پونی. حالا او برگشته با جزیره پونی ۲: سیرک پاندا، یک بازی که در واقع در مورد پونی نیست. تریلر عجیب و ترسناک است، همانطور که انتظار می رود، با جابجایی ناگهانی از یک ماجراجویی سه بعدی به یک نقطه و کلیک دو بعدی و دوباره بازگشت. صداپیشه SungWon "ProZD" چو نیز در کشتی است. این بازی ممکن است تا سال ۲۰۲۶ منتشر نشود، پس کلاه انتظار خود را بپوشید.

سگا ریشه های خود را در آغوش می گیرد

سگا یک تریلر نه تنها برای یک بازی، بلکه یک دسته کامل بازی بر اساس IP های کلاسیک می توانید منتظر راه اندازی مجدد بعدی باشید تاکسی دیوانه، رادیو جت ست، تبر طلایی، خیابان های خشم و شینوبی. همه چیز قدیمی دوباره نو می شود. اما، کجاست دریانوردان؟

Final Fantasy XVI و God of War Ragnarok DLC دریافت می کنند

داستان‌های DLC امسال برای ما خوب بودند. یک وجود دارد خدای جنگ راگناروک به روز رسانی هفته آینده راه اندازی می شود آوردن یک حالت بازی سرکش جدید به ماجراجویی موفق سونی. ما همچنین سقوط غافلگیر کننده ای گرفت برای اولین فاینال فانتزی شانزدهم DLC. پژواک های افتادگان قبل از نبرد نهایی بازی پایه، در حال حاضر در دسترس است، با DLC دوم برای سال آینده برنامه ریزی شده است. به همین منظور، Square Enix یک تریلر برای قسمت سال آینده منتشر کرد. افزایش جزر و مد.

همه چیز دیگر

اینها بزرگترین افشاگری ها بودند، اما نه همه آنها. جوایز بازی نیز شاهد یک عنوان افشا و تریلر برای Supermassive’s Dead by Daylight اسپین آف ریخته گری فرانک استون. آنجا یک تریلر اعلامی بود برای بازسازی برادران: داستان دو پسر و یکی برای عنوان VR با رنگ موسیقی تراشر توسط سازندگان Thumper. در نهایت، ما یک تاریخ انتشار واقعی برای یوبی سافت جمجمه و استخوان ۱۶ فوریه و الف راه اندازی غافلگیر کننده برای دروازه بالدر ۳ در سیستم های ایکس باکس

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/heres-everything-that-was-announced-during-the-game-awards-173051610.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/heres-everything-that-was-announced-during-the-game-awards-173051610.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *