در اینجا همه چیزهایی است که در نمایشگاه امشب Xbox Partner Preview نمایش داده شده است

مایکروسافت ویترین پیش نمایش شریک Xbox ممکن است نام فوق‌العاده‌ای داشته باشد، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد و فکر کنید ارزش تماشا کردن ندارد! آخرین قسمت امشب یک پیشنهاد همه جانبه بسیار مناسب بود، اگرچه شاید اینطور نباشد هیجان انگیز به این ترتیب، حداقل افشاگری های جالبی داشت. اولین فیلم از بازسازی Metal Gear Sold 3 کونامی، یک بازی جدید از FuturLab توسعه دهنده PowerWash Simulator و موارد دیگر منتشر شد. و اگر به دنبال خلاصه ای از آن هستید که ۳۰ دقیقه از وقت شما را نگیرد، ادامه مطلب را بخوانید.

ابتدا یاد گرفتیم مثل اژدها: ثروت بی نهایت در ۲۶ ژانویه سال آینده، این مجموعه به سنت فعالیت‌های جانبی فوق‌العاده ادامه خواهد داد و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا کل استراحتگاه جزیره‌ای گرمسیری را به روشی خالص از طریق حیوانات متقاطع مدیریت کنند. ماهیگیری، صید حشرات، کاردستی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که در تریلر زیر به تفصیل آمده است.


تریلر رونمایی Like a Dragon: Infinite Wealth – Dondoko Island.

توسعه دهنده شبیه ساز PowerWash FuturLab از بازی جدید خود رونمایی کرد ایکارو: نمیمیرمیک جانشین معنوی برای سری تحسین‌برانگیز استودیو Velocity که نوید اکشن‌های سرکش «حالت جریان رضایت‌بخش» را می‌دهد که می‌توانید در جاهای دیگر بیشتر بخوانید.


تریلر اعلامی Ikaro: Will Not Die.

در اولین نمایش از چندین گیم پلی، Everybody’s Gone to the Rapture و Amnesia: A Machine for Pigs، سازنده اتاق چینی، یک اولین نگاه مناسب در ترسناک اول شخص داستان محورش هنوز عمیق را بیدار می کند. اگر کار سکوی نفتی دریای شمال در دهه ۷۰ ترسناک است که دنبال آن هستید، به مکان مناسبی رسیده اید.


اولین تریلر بازی Still Wakes the Deep.

توسعه دهنده Teyon’s RoboCop: Rogue City تا حدودی شگفت‌انگیز است که زمان بسیار خوبی را شکل می‌دهد، مانند کریس تاپسل از Eurogamer اخیرا متوجه شده است. و با انتشار ۲ نوامبر آن بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC تقریباً در راه است، اکنون نگاهی تازه به گیم پلی آن، از جمله رویارویی با ED-209 قدرتمند، به ما داده شده است.


تریلر RoboCop: Rogue City.

یکی دیگر که نظر کریس تاپسل را جلب کردتوسعه دهنده Microbird سیاه چال های هینتربرگ – که در آن بازیکنان معاشرت می‌کنند و در سیاه‌چال در میان استراحتگاه کوهستانی اتریشی که زمانی خواب‌آلود بود، که نام بازی را به آن می‌دهد، شیرجه می‌زنند – قرار است سال آینده عرضه شود، همراه با راه‌اندازی یک روزه Game Pass. جدیدترین ظاهر ویترین ایکس باکس نگاهی دقیق تر به جنبه های اجتماعی محرک بازی ارائه می دهد، زیرا موفقیت در Dungeons of Hinterberg به چیزی بیش از یک شمشیر نوک دار نیاز دارد.


تریلر گیم پلی اجتماعی Dungeons of Hinterberg.

روح شمال ۲ بیشتر غافلگیرکننده بود، زیرا من هرگز نام Spirit of the North 1 را نشنیده بودم، اما اکنون عاقلتر هستم و مطمئناً مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماجراهای روباهی و بصری خیره کننده این سری هستم. این بار، بازیکنان کنترل یک روباه سرب جدید را به دست می گیرند که با یک همراه پرواز همکاری می کند. هیچ تاریخی برای انتشار Spirit of the North 2 وجود ندارد، اما به زودی عرضه می شود.


تریلر اعلامی Spirit of the North 2.

Metal Gear Solid Green Triangle: Snake Eater بازسازی قبلی Metal Gear Sold 3 از تیم توسعه داخلی کونامی است. از زمان رونمایی آن در ماه می، چیز زیادی در مورد آن نشنیده ایم، اما نمایشگاه ایکس باکس امشب عرضه شد اولین فیلم داخل بازی، از جمله کمی گیم پلی. خبر خوب؟ به نظر می رسد خوب است.


تریلر درون موتوری Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.

اربابان مانور یک بازی استراتژیک است که بازیکنان را در تلاش برای خش خش کردن یک شهر پر رونق قرون وسطایی می بیند. نوید ساخت عمیق شهر، نبردهای تاکتیکی در مقیاس بزرگ، به علاوه شبیه سازی های اقتصادی و اجتماعی پیچیده را می دهد. و اگر از این نوع چیزها خوشتان می آید (که من دوست دارم، حتی اگر ترجیح می دهم بازی های من کمی کمتر شبیه یک آخر هفته مرطوب در ولز باشند)، در ۲۵ آوریل سال آینده برای رایانه های شخصی عرضه می شود. این همچنین یک انتشار روز اول Game Pass است.


تریلر تاریخ انتشار Manor Lords.

فینال واقعاً با فیزیک تخریب چشم نوازش کاملاً خیره کننده به نظر می رسد، و توسعه دهنده استودیوی Embark اعلام کرده است که شوتر رقابتی مبتنی بر تیم بازی رایگان آن یک نسخه بتای باز کراس پلتفرم برای Steam، Xbox Series X/S و پلی استیشن ۵ از فردا ۲۶ اکتبر تا ۵ نوامبر.


تریلر بتای باز Finals.

Ark: Survival Ascended – بازسازی بحث برانگیز استودیو Wildcard از بازی موفقیت آمیز تیراندازی دایناسور Ark: Survival Evolved – در طول پیش نمایش امشب Xbox Partner ظاهر شد تا بینندگان اولین نگاهی به برخی از گیم پلی بازی داشته باشند. این مطمئناً با توجه به بازی، یک افشای دیرهنگام است امروز وارد دسترسی اولیه Steam می شود – یا حداقل باید انجام می داد. ساعاتی پس از اعلام این خبر، در زمان نگارش مقاله هنوز جایی دیده نمی شود. چیزی که Wildcard در طول نمایشگاه به آن اشاره نکرد این است که نسخه های Xbox Series X/S و PS5 تا نوامبر به تعویق افتاده اند.


تریلر پرتاب Ark: Survival Ascended.

و بالاخره چه راه بهتری برای جشن گرفتن آلن ویک ۲انتشار قریب‌الوقوع این جمعه، ۲۷ اکتبر، با کمی آهنگ و چند فیلم از آزار و اذیت یک مادربزرگ جن زده توسط مامور FBI؟ دقیقا. لطفا لذت ببر.


تریلر معرفی Alan Wake 2.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-everything-featured-in-tonights-xbox-partner-preview-showcase

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *