در اینجا همه کارهایی که باید برای افزایش امنیت خود قبل از سال آینده انجام دهید، آورده شده است

صادق باشید: امسال چند بار از یک به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز عبور کرده‌اید یا از آن عبور کرده‌اید؟ شاید شما فقط می خواستید بدون وارد شدن به توییتر، er، X تنظیم احراز هویت چند عاملی. به تعویق انداختن این ناراحتی های جزئی اضافه می شود، و می تواند منجر به یک راه اندازی فناوری ناامن شود که منتظر سوء استفاده توسط مهاجم است.

بنابراین، اکنون احتمالاً چند روزی را در رختخواب کودکی خود می خوابید و به این فکر می کنید که عمو دیو چه زمانی صحبت از خرید سهام طلا با شما را متوقف می کند. هرگز زمان بهتری برای مراقبت از کار مدیریت نه چندان جذاب در قفل کردن زندگی دیجیتالی وجود نداشته است. در اینجا یک چک لیست سریع تعطیلات وجود دارد که شما و عزیزانتان (از جمله دیو) می‌توانید یک ساعت را در طول تعطیلات تعطیلات خود صرف کنید تا برای سالی امن‌تر تنظیم کنید.

همه برنامه ها و دستگاه های خود را به روز کنید

برای اکثر وصله ها و گزینه های فعلی، باید این بررسی امنیتی را با به‌روزرسانی همه دستگاه‌ها و برنامه‌هایتان شروع کنید. شرکت‌های پشتیبان این فناوری قبلاً کارهای زیادی برای ایمن نگه‌داشتن شما انجام داده‌اند، اما این وظیفه شماست که مطمئن شوید از این به‌روزرسانی‌ها نهایت استفاده را می‌برید. توصیه می‌کنم با به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل شروع کنید و سپس برنامه‌ها را در مرحله دوم قرار دهید، زیرا معمولاً برخی از ویژگی‌های جدید وابسته به آخرین سیستم عامل در سایر نرم‌افزارها وجود دارد. وقتی آنجا هستید، به‌روزرسانی‌های خودکار را تنظیم کنید تا در آینده نگران انجام دستی این کار نباشید.

در اینجا همه کارهایی که باید برای افزایش امنیت خود قبل از سال آینده انجام دهید، آورده شده است
رویترز/ رویترز

برای مدیریت رمز عبور خود ثبت نام کنید یا آن را به روز کنید

رمزهای عبور قوی اولین خط دفاعی شما برای ایمن نگه داشتن حساب های شما هستند، اما به خاطر سپردن و پیگیری آنها تقریبا غیرممکن است. دانلود مدیر رمز عبور تا این اطلاعات را برای شما ذخیره کند، به طوری که رمزهای عبور شما ممکن است یک حرف بیهوده غیرقابل حدس زدن باشد که در واقع از آن استفاده خواهید کرد. در دراز مدت، مهم است که این رمزهای عبور را هر ۹۰ روز یا بیشتر تغییر دهید و هرگز در حساب‌ها تکرار نکنید. یک مدیر رمز عبور به شما کمک می کند تا آن را به شما یادآوری کند و حتی ایده های رمز عبور جدیدی برای شما ایجاد کند. گذرواژه‌های منحصربه‌فرد و با تغییر منظم به جلوگیری از حملاتی مانند پر کردن اعتبار کمک می‌کنند، همانطور که دیده‌ایم در تیتر خبرها نقض اخیر داده ۲۳andMe.

مطمئن شوید که از MFA یا در حالت ایده آل، از کلیدهای عبور استفاده می کنید

رمزهای عبور قوی مهم هستند، اما به خوبی شناخته شده است که برای جلوگیری از ورود بازیگران غیرمجاز به حساب شما کافی نیستند. اکثر مردم با استفاده از کد پیامک برای اعطای دسترسی به یک حساب آشنا هستند. با این حال، اگر از روز خود برای تنظیم این زمان صرف می کنید، توصیه می کنم از آن استفاده کنید یک برنامه احراز هویت شخص ثالث یا یک کلید سخت افزاری برای گزینه های امن تر یا برای شرکت هایی که به آن تغییر مکان داده اند اجازه دادن کلیدهای عبور هنگام وروداین معمولا بهترین گزینه شماست.

این یکی از خسته‌کننده‌ترین بخش‌های چک لیست خواهد بود، بنابراین اگر نمی‌توانید اکنون بنشینید و ورودی‌های اصلی خود را حذف کنید، حداقل خود را برای ایجاد این تغییرات هر بار که وارد یک وب‌سایت طی چند هفته آینده می‌شوید فشار دهید. . . ماندن در کنار خانواده برای تعطیلات ممکن است فرصت ترجیحی شما برای ایجاد این تغییر نباشد، اما مطمئناً یک طوفان برفی بزرگ یا یک دوره افسردگی فصلی در آینده وجود دارد که فقط فریاد می زند تا برای رفاه فنی شما مهار شود.

یک VPN یا حداقل یک مرورگر امن تر را در نظر بگیرید

آ VPN قوی مرور وب شما را خصوصی نگه می دارد. چه رایگان باشد و چه پولی، استفاده پیش‌فرض از VPN یک لایه امنیتی اضافی به کاری که آنلاین انجام می‌دهید اضافه می‌کند. اکثر آنها گزینه هایی برای استفاده از آن در دستگاه های مختلف یا اجرای خودکار در هنگام راه اندازی دارند تا بتوانید یک بار آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. من همچنین توصیه می کنم تغییر را به یک مرورگر امن مانند Tor که بر روی پلت فرم اول حریم خصوصی برای مسائل آنلاین حساس تر اجرا می شود. مطمئناً یک نکته وجود دارد: VPN و Tor هر دو می توانند مرور شما را کند کنند یا برخی از ویژگی های وب سایت را خراب کنند. به‌روزرسانی‌های سرویس‌ها در طول زمان کمک کرده‌اند، اما حتی اگر فقط برای بخشی از مرور وب از آن استفاده کنید، مقداری محافظت بهتر از هیچ‌کدام است.

یک وزنه کاغذی به شکل کره شیشه‌ای آبی بر سرفصل‌های چاپی است که جنبه‌های جرایم اینترنتی و رایانه‌ای را پوشش می‌دهد.
RapidEye از طریق Getty Images

در مورد آخرین هک ها و بردارهای حمله به روز شوید

پیگیری اخبار امنیتی به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چه حساب‌هایی نیاز به توجه ویژه دارند در مقابل جایی که می‌توانید با خلبان خودکار بروید. هنگامی که متوجه شدید که آیا ممکن است نقض رخ داده باشد یا یک رمز عبور فاش شده است، می توانید به سرعت تغییراتی را برای تطبیق ایجاد کنید. وب سایت ها از قبل وجود دارند برای دیدن اینکه آیا شما در نقض داده ها بوده اید یا خیر، و اکثر شرکت ها موظفند به شما اطلاع دهند که آیا تحت تأثیر قرار گرفته اند یا خیر. هنگامی که شما همچنین از آخرین کلاهبرداری ها و حملات به روز می شوید، می دانید که برای فعال ماندن به دنبال چه پرچم های قرمزی در صندوق ورودی خود باشید.

به کارگزاران بگویید فروش داده های شما را متوقف کنند

به طرز شگفت انگیزی آسان است که شرکت ها را از معامله حریم خصوصی خود با پول نقد بازدارید. علاوه بر اینکه عادت به اشتراک‌گذاری کوکی‌های خود یا دادن داده‌های مکان را دارید، می‌توانید از همکاری با سه کارگزار بزرگ داده انصراف دهید. اصل، اوراکل و اپسیلون همه آنها دارای تغییرات کمی متفاوت از یک فرم برای پر کردن هستند تا اطلاعاتی مانند آدرس خانه و نام بستگان شما برای سود فروخته نشود. این شروع خوبی برای بازگرداندن حریم خصوصی آنلاین شماست، با این حال، می تواند بیشتر از یک فرم انصراف، دردسرساز باشد.

شما دارید برای انجام مکرر این کار برای اینکه مطمئن شوید اطلاعات شما در هیچ یک از سایت های کارگزار خوانده نشده است و اگر اطلاعات شما قبلاً به شرکت های بازاریابی فروخته شده است، برای لغو آن خیلی دیر شده است. وجود دارد سایت های خدمات اشتراک که می تواند به ردیابی و حذف مداوم اطلاعاتی که برای شما ظاهر می شود کمک کند، اما شروع فقط با Axiom، Oracle و Epsilon همچنان گامی رایگان و ارزشمند به سمت حفظ حریم خصوصی بیشتر خواهد بود.

یک SSD مقاوم سامسونگ
سامسونگ

از همه چیز بک آپ بگیرید

یک هارد اکسترنال بگیرید یا به فضای ابری وصل شوید و از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این کار را به طور منظم انجام دهید، به طوری که حتی اگر دستگاه شما خارج شود یا توسط یک مهاجم باج گرفته شود، به طور کامل خراب نشوید. من توصیه می‌کنم چیزی را انتخاب کنید که بتواند به طور خودکار تنظیم شود، به طوری که نیازی به پیگیری مداوم آن نباشید. به نظر می رسد که ماهانه ۹۹ سنت را برای ذخیره سازی اضافی iCloud (یا گوگل درایو یا دیگر ابزارهای ابری داخلی) خرج کنید تا هر شب هنگام خواب از تلفن شما نسخه پشتیبان تهیه شود. ویندوز و مک نیز هر دو به‌روزرسانی خودکار درایو خارجی را روی دسک‌تاپ انجام می‌دهند، بنابراین می‌توانید آن را تنظیم کرده و فراموش کنید.

متناوبا، شما می توانید نصب نرم افزار پشتیبان گیری روی یک دستگاه به طوری که شخص ثالث از آن مراقبت می کند، اما ممکن است راه اندازی آن کمتر بصری باشد. فقط فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار فضای ذخیره سازی داده های خود را نیز تمیز کنید تا اسکرین شات ها یا تصاویر بیهوده ای از سال های قبل سابق خود را که فضای ارزشمندی را اشغال می کنند نگه ندارید.

برای بررسی مکرر تنظیمات امنیتی خود برنامه ریزی کنید

این طاقت فرسا است به بازی گرفتن. اگر قبلاً در مورد آن نگران نبوده اید، مرور فهرستی مانند این می تواند ترسناک به نظر برسد. اگر به‌روزرسانی‌ها و پشتیبان‌گیری‌های خودکار را تنظیم کنید، برخی از آن کارهای تکراری از صفحه شما حذف می‌شود. اما از آنجایی که امیدواریم هر سه ماه یک بار رمزهای عبور جدید تنظیم کنید، می توانید اقدامات امنیتی دیگر خود را نیز بررسی کنید. ببینید آیا قربانی نقض یا سرقت هویت شده‌اید، به کارگزاران داده بگویید که اطلاعات شما را از دست بدهند و بفهمند آیا VPN یا نرم‌افزارهای جدیدی منتشر شده‌اند که می‌توانند تنظیمات امنیتی شما را بدون مشکل‌تر کنند. تبدیل کردن آن به یک روال بسیار ساده تر از ولگردی های سالانه است و می تواند به شما کمک کند تا قبل از اینکه مشکل امنیت سایبری غیرقابل کنترل شود، آن را حل کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/heres-everything-you-should-do-to-up-your-security-before-next-year-143009276.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/heres-everything-you-should-do-to-up-your-security-before-next-year-143009276.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *