در اینجا چند جواهرات الهام گرفته از سیمز برای آن شخص خاص وجود دارد

هنوز به دنبال آن هدیه عالی برای روز مادر هستید؟ در مورد مجموعه ای از جواهرات با الهام از The Sims 4 چطور؟

EA بر اساس بسته چیزهای Crystal Creations که هفته گذشته منتشر شد، مجموعه The Sims Plumbob را منتشر کرد. این مجموعه متشکل از یک گردنبند، انگشتر و گوشواره – که همه آنها جداگانه فروخته می شوند – از فولاد ضد زنگ آبکاری شده طلای ۱۸ عیار با عقیق سبز طبیعی ساخته شده است.


در اینجا چند جواهرات الهام گرفته از سیمز برای آن شخص خاص وجود داردThe Sims 4 Crystal Creations Stuff Pack: Official Reveal Trailer


The Sims 4 Crystal Creations Stuff Pack: Official Reveal Trailer.

هر سه قطعه هستند در حال حاضر موجود است در ShoptheSims.com، با انگشتر “بیانیه” به قیمت ۴۱ پوند، گردنبند چند لایه به قیمت ۳۹ پوند، و گوشواره قطره ای به قیمت ۳۷ پوند به فروش می رسد. علاوه بر این، باید هزینه حمل و نقل و مالیات را نیز بپردازید – برای ارسال به بریتانیا به ترتیب حدود ۸ پوند و ۲۵ پوند است.

EA می‌گوید: «بازیکنان اکنون می‌توانند سیم‌های خود را با این مجموعه هیجان‌انگیز که از Plumbob نمادین بازی الهام گرفته شده است، تطبیق دهند. «در بسته چیزهای The Sims 4 Crystal Creations، Simmers توانایی ساخت جواهرات درون بازی را دارد و هر قطعه از مجموعه Plumbob طراحی شده است. توسط تیمی که این بازی را در ذهن دارد، در نهایت با استفاده از کریستال Plumbite و فلز طلا ساخته شده است.”

اگر شما، مانند بقیه اینترنت، در قطار غرق شده بودید که تجربه Willy Wonka بود که در یک انبار خالی در گلاسکو در آخر هفته گذشته برگزار شد، در اینجا رویداد لغو شده است. از طریق جادوی The Sims احیا شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-some-the-sims-inspired-jewellery-for-that-special-someone?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *