در اینجا چند سال تویوتا RAV4 وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید

در اینجا چند سال تویوتا RAV4 وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید

RAV4 2014 اگر احتمال آتش گرفتن نبود، خودروی خوبی بود. در نوامبر ۲۰۲۳، NHTSA فراخوانی برای تویوتا RAV4 از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ صادر کرد که تقریباً ۲ میلیون خودرو را تحت تأثیر قرار داد.

اینطور نیست که موتور ماشین خود به خود بسوزد یا چیزی شبیه به آن. در عوض، این باتری جایگزین ۱۲ ولتی با طراحی ضعیف دارای قسمت بالایی کوچکتر از باتری اصلی است. بنابراین، هنگام رانندگی کمی خشن، می تواند خود را از گیره نگهدارنده رها کند و با آن تماس پیدا کند و باعث اتصال کوتاه و در نهایت آتش سوزی شود.

البته آتش زدن باتری منحصر به RAV4 2014 نیست، اما این موضوع در کنار برخی مشکلات دیگر آن را کمتر مطلوب می کند. RAV4 2014 با مشکلات کیفیت داخلی ضعیفی مانند خیرگی صفحه نمایش ناوبری، خرابی کلی سیستم اطلاعات سرگرمی، و (در حالی که به ندرت) سیستم الکتریکی دچار مشکل است. هر چند این همه چیز نیست. RAV4 های امسال با رنگ سفید کارخانه ای می توانند حباب و پوسته شدن را تجربه کنند. تویوتا یک برنامه پشتیبانی از مشتری را برای رسیدگی به RAV4 های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ آغاز کرد، زیرا آنها احتمالاً این مشکل را خواهند داشت.

ما به شما توصیه می کنیم از مدل ۲۰۱۴ صرف نظر کنید و یا به ۲۰۱۳ برگردید یا به ۲۰۱۵ جلو بروید. آنها کمتر به شما سردرد می دهند.


منبع: https://www.slashgear.com/1468142/some-toyota-rav4-years-to-avoid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *