در اینجا چیزی است که بازی Army’s Armored Stryker را فوق العاده همه کاره می کند

در اینجا چیزی است که بازی Army’s Armored Stryker را فوق العاده همه کاره می کند

نیاز به وسیله نقلیه ای مانند Stryker در پی جنگ سرد آشکار شد. در سال ۲۰۰۳، “نیروی هدف: رویکردی کل نگر به تحول ارتش، (PDF)،” جان ام. ریگز اظهار داشت که بدون اتحاد جماهیر شوروی، “ایالات متحده دیگر با یک رقیب همتا که قادر به مطابقت با قابلیت های نظامی ایالات متحده باشد روبرو نیست.” با این حال، ممکن است به تنهایی تنها بخشی از پازل است، و هیچ چیز بدون توانایی استقرار موثر و کارآمد آن نیست. زرهی سبک تر خودروهایی مانند Willys M38A1 فایده و محدودیت های خود را نیز ثابت کرده اند.

LTG Riggs ادامه داد که تمرکز ارتش ایالات متحده بر تبدیل شدن به نیرویی سبک تر، چابک تر، کشنده تر است، نیرویی که بتواند با خطرات مورد انتظار و غیرمنتظره سازگار شود، پاسخ دهد و مستقر شود. وسیله نقلیه ای که بتواند به ارائه این چیزها کمک کند، مانور، حمل و نقل، قدرت آتش و قابلیت های دفاعی را ارائه می دهد.

وسیله نقلیه زرهی موقت، زمانی فقط یک مکان نگهدارنده برای ثمرات سیستم مبارزه آینده (که هرگز محقق نشد)، به استرایکر تبدیل شد. این سیستم توسط General Dynamics Land Systems ایجاد شد و مدت کوتاهی پس از LAV III کانادا در سال ۲۰۰۱ دنبال شد. استرایکر که حرفه نظامی خود را در نوامبر ۲۰۰۳ در عراق آغاز کرد، در طول عمر عملیاتی خود شاهد تعدادی ارتقاء و اصلاح تجهیزات و مدل های جدید بود. آنها به خانواده وسایل نقلیه اجازه می دهند تا طیف گسترده ای از نقش ها را ایفا کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1455797/stryker-versatile-us-army/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *