در اینجا چیزی است که ما باید ببینیم

ما کاملا مطمئن هستیم که گوگل آن را منتشر خواهد کرد پیکسل واچ ۳ در اواخر امسال، که برای اولین بار در تاریخچه ساعت پیکسل، دو گزینه سایز. این حرکت به تنهایی یکی از موارد مورد علاقه بسیاری از طرفداران اندروید را به خود اختصاص داده است، اما مردم امیدوارند چه چیز دیگری از ساعت‌های هوشمند Wear OS گوگل دریافت کنند؟

ما فهرستی از آرزوها برای Pixel Watch 3 گردآوری کرده‌ایم که امیدها و رویاهای خودمان را به همراه مواردی از سراسر جامعه اندرویدی که دیگران دوست دارند ببینند، در نظر گرفته‌ایم. با لیست هر طور که صلاح می دانید، گوگل انجام دهید.

ردیابی تناسب اندام بیشتر

Pixel Watch 2 قابلیت ردیابی تناسب اندام را دارد، اما در بهترین حالت در مقایسه با ساعت‌هایی که بیشتر برای این کار طراحی شده‌اند، محدود می‌شود. با نرم‌افزار و حسگرهای بومی که در حال حاضر یافت شده‌اند، می‌تواند یک ۵K عمومی را با GPS به خوبی ردیابی کند، اما اگر بخواهم تمرین بازه‌ای قوی یا چیزی کمی پیچیده‌تر انجام دهم، چه؟ حتی گزینه HIIT مبتنی بر Fitbit در Pixel Watch 2 برخلاف آنچه که از سازندگانی مانند Garmin می بینیم، به طور جدی فاقد هر گونه ویژگی معنادار است. امید کلی این است که گوگل با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که در حال حاضر روی پوشیدنی‌های خود انجام می‌دهد، بتواند فناوری ردیابی تناسب اندام پیشرفته‌تری را در آینده ارائه دهد. شاید جایی در پایین جاده بتوانیم الف را ببینیم Pixel Watch Sport مدل یا چیزی؟

در اینجا چیزی است که ما باید ببینیم

بیایید به شارژ بی سیم برگردیم

Pixel Watch اصلی به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شد، سپس در Pixel Watch 2 شارژ پین مغناطیسی را انتخاب کردند. برای سال ۲۰۲۴، ما امیدواریم که گوگل کل سیستم را به شارژ بی سیم Qi2 ارتقا دهد. استاندارد Qi2 دارای نمایه قدرت مغناطیسی (MPP) است که حلقه ای از آهنرباها است که به تراز کردن سیم پیچ های شارژ کمک می کند. همه اینها فوق العاده فانتزی و عالی است، اما برای کاربران، به سرعت های سریع تر و کارآمدتر خلاصه می شود. علاوه بر این، با سیستم پین شارژ، عملکرد شارژ معکوس وجود ندارد، که برخی از کاربران می توانند از آن بهره مند شوند.

آیا شیشه مقاوم در برابر خش وجود دارد؟

اشتباه نکنید، شیشه پیکسل واچ ۲ آنقدرها نرم نیست، اما مطمئناً در برابر خط و خش غیر قابل نفوذ نیست. با این طرح شیشه‌ای گنبدی، واقعاً فقط زمان می‌گذرد تا ساعت شما زخمی از جنگ بگیرد، که روشی وحشتناک برای طراحی چیزی است. یعنی مگر اینکه از نوعی شیشه سوپر یاقوت کبود استفاده کنید. ما خواستن به گوگل نیاز داریم تا بازی شیشه ای خود را در پیکسل واچ ۳ ارتقا دهد.


چه چیزی در لیست شما وجود دارد؟

خوب، اکنون نوبت شماست که امیدها و رویاهای خود را به اشتراک بگذارید. آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید از Pixel Watch 3 ببینید؟ قبلاً گزارش شده است که شاهد عرضه دو مدل (یکی بزرگ و دیگری کوچک) خواهیم بود که در حال حاضر یک امتیاز بزرگ برای خریداران است. مدل بزرگتر به معنای نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگتر است، که مطمئنم خریداران بالقوه زیادی را هیجان زده کرده است.

لیست علاقه مندی های Pixel Watch 3 خود را در زیر بنویسید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/30/pixel-watch-3-wishlist-includes-better-fitness-tracking-and-wireless-charging/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *