در اینجا چیزی است که ویرایشگر جادویی انجام نخواهد داد

در پست اخیر من از ۳۰ روز با پیکسل ۸ پرومن به هوش مصنوعی اشاره کردم ویرایشگر سحر و جادو ویژگی، در Google Photos یافت می شود. این یک ویژگی واقعا سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را بر اساس پیشنهادات هوش مصنوعی گوگل ویرایش کنید. می‌تواند رنگ‌های آسمان را تغییر دهد، چیزهای خارق‌العاده تولید کند، چشم‌های بسته را اصلاح کند و خیلی چیزهای دیگر. با این حال، تا همین اواخر، ما کاملاً مطمئن نبودیم که Magic Editor مجاز به انجام چه کاری نیست. حالا ما لیست را داریم.

ممنون از حفاری Android Authority، اکنون فهرستی تجربی از کارهایی که Google به Magic Editor اجازه انجام نمی دهد، داریم. جای تعجب نیست که با چیزهایی مانند رسید و شناسه مشکلی ایجاد نمی کند، به علاوه چیزی که به طور کلی دارای اطلاعات شخصی قابل شناسایی باشد، تولید نخواهد شد.

Magic Editor همچنین مجاز به تولید چهره یا اعضای بدن انسان نیست و علاوه بر این، هر بخشی از عکس که نیاز به حجم بیشتری از داده ها داشته باشد، به کاربر اطلاع داده می شود که Magic Editor نمی تواند آن کار را انجام دهد. این برخلاف آخرین ساخته‌های فتوشاپ ادوبی است که در صورت تمایل، تصویری بی‌پایان تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. Google اجازه چنین کاری را در Google Photos نمی دهد.

در یکی از اخبار مربوط به Magic Editor، اخیراً گزارش شده است که گوگل ممکن است به زودی به کاربران این امکان را می دهد که کلمات خود را وارد کنند تا به هوش مصنوعی کمک کند آنچه را که می خواهند روی عکس ایجاد کنند، اما طبیعتاً گوگل از نظر کلماتی که می توان استفاده کرد بسیار سختگیر است. کد موجود در داخل برنامه از قبل وجود دارد و توضیح می دهد که “ویرایشگر جادویی نمی تواند تصاویر را بر اساس برخی از کلمات موجود در دستور ایجاد کند.”

هوش مصنوعی ابزاری قوی است که می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای ایجاد کند، اما افسوس که می‌توان از آن برای رفتارهای شیطانی استفاده کرد. همه شما یک دسته از افراد حرفه ای.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/08/heres-what-magic-editor-wont-do/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *