در اینجا چیزی است که کامیون دیزل بین المللی MXT را بسیار جالب می کند

در اینجا چیزی است که کامیون دیزل بین المللی MXT را بسیار جالب می کند

Navistar Defense همچنین خودروی جنگی زرهی مورد استفاده ارتش ایالات متحده را می سازد که به نام the MRAP (مقاوم در برابر مین، محافظت شده در کمین)، وسیله نقلیه ای آنقدر سخت که می تواند از انفجارهای گسترده IED جان سالم به در ببرد.بنابراین او یک یا دو چیز در مورد ساخت کامیون های ناهموار می داند.

به این ترتیب، مدل غیرنظامی MXT در اطراف شاسی خودروهای درجه نظامی خود ساخته شده است. این کامیون با ۲۱ فوت طول، عرض هشت فوت و ارتفاع ۷ فوت و ۷ اینچ – یک فوت عرض بیشتر از هاموی و تقریباً یک فوت بلندتر از یک رم پاور واگن – همراه با وزن محدود ۱۰۵۰۰ پوندی کوتوله تقریباً هر چیز دیگری در جاده.

علاوه بر این، Navistar نزدیک به سه دهه با فورد روی موتورهایی کار کرد که به خط Power Stroke فورد راه یافتند. زیر کاپوت MXT یک موتور ۶٫۰ لیتری قابل مقایسه (۶٫۴ لیتری نیز در برخی مدل ها موجود بود) VT365 V8 توربو دیزل قرار دارد که ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. برخی منابع ادعا می‌کنند که MXT تنها حدود ۱۰ مایل در هر گالن می‌برد، و با توجه به اینکه دارای مخزن ۴۰ گالنی است، برد رانندگی آن حدود ۴۰۰ مایل است.

VT365 V8 به گیربکس پنج سرعته اتوماتیک Allison 2200 RDS با جعبه انتقال دو سرعته Magna MP1528، جلوی سنگین (ظرفیت ۶۵۰۰ پوندی) و عقب (ظرفیت ۱۱۰۰۰ پوندی) با محورهای ۲۰ متصل می شود. – چرخ های آلیاژی اینچی؛ همه اینها به MXT ظرفیت بار ۴۰۰۰ پوندی و ظرفیت بکسل ۱۵۵۰۰ پوندی را می دهد. ترمزهای هیدرولیک چهار کاناله ABS نیز آن را متوقف می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1493214/what-makes-the-international-mxt-truck-so-cool/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *