در اینجا یک روند طراحی اندروید است که ما از دست نمی دهیم

در رقابتی برای افزایش اندازه نمایشگر و کاهش قاب، سازندگان اندروید در آن روز انواع چیزهای عجیب و غریب را امتحان می کردند. احتمالا بدترین و غیر ضروری ترین راه حل مهندسی که معرفی شد، دوربین سلفی پاپ آپ بود. آن چیز را به خاطر می آورید؟

همه سازندگان تلفن از این استفاده نمی کنند، اما یک OEM بسیار محبوب اندرویدی از این استفاده می کند. OnePlus از آن به ویژه در OnePlus 7 Pro (عکس بالا)، یک گوشی نسبتا محبوب استفاده کرد. که در سال ۲۰۱۹ واقعا مورد تحسین قرار گرفت.

دوربین پاپ آپ واقعاً خوب کار کرد. هر زمان که برای گرفتن عکس سلفی یا استفاده از برنامه هایی مانند اسنپ چت می روید، دوربین درست باز می شود و برای استفاده آماده می شود. شیطون و یه جورایی بامزه بود حتی یک کاربر زندگی آن را هک کرد و دوربین پاپ آپ را به آبجو بازکن تبدیل کرد. ما به این مرد درود می فرستیم.

در اینجا یک روند طراحی اندروید است که ما از دست نمی دهیم

دوربین های پاپ آپ به لطف معرفی دوربین های سلفی زیر نمایشگر و بریدگی های دوربین سلفی، مدت زیادی دوام نیاوردند. ما اکنون آن‌ها را تقریباً در تمام دستگاه‌های اصلی اندروید داریم. خدا بیامرزه تکنولوژی امیریت؟

مطمئنم کسی اینجا دلش برای این روزها تنگ شده. بیایید در نظرات بشنویم که چگونه می‌خواهید کارت‌های SD، جک‌های هدفون، و دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ را بازگردانید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/02/lol-remember-pop-up-selfie-cameras/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *