در اینجا YouTube Playables، یک بخش بازی های رایگان برای شما است

مزایای YouTube Premium در این هفته تعطیل با اضافه شدن Playables به برنامه گسترش یافت. قابل پخش، همانطور که از نامش پیداست، هستند قابل پخش آیتم‌ها/بازی‌هایی در YouTube که (در حال حاضر) رایگان هستند و می‌توانند سرگرمی‌های ساده‌ای را هم در تلفن همراه و هم در دسک‌تاپ بدون نیاز به دانلود چیزی برای شما به ارمغان بیاورند.

گوگل اضافه کرد YouTube قابل پخش این هفته با اطلاع رسانی به حق بیمه به اعضا پیشنهاد می شود در صورت علاقه این ویژگی را فعال کنند. پس از شروع، آن را در برگه کاوش یوتیوب پیدا خواهید کرد و با یک ضربه وارد فضای Playables خواهید شد.

اگر Playables را وارد کنید، YouTube برگه‌های Home و Browse را به شما نشان می‌دهد. برگه صفحه اصلی فهرستی از بازی‌هایی است که ممکن است قبلاً بازی کرده باشید و فهرستی در حال اجرا از آنچه «محبوب» در پلتفرم است – معمولاً ۶ بازی را در این بخش از آنچه من دیده‌ام نشان می‌دهند. اگر تب Browse را باز کنید، باید حدود ۳۷ عنوان را ببینید که می توانید روی آنها ضربه بزنید و شروع به بازی کنید. و این موضوع اینجاست که می‌توانید همه این بازی‌ها را بدون دانلود بازی کنید. آنها به سادگی در بخش YouTube Playables برای اقدام سریع زندگی می کنند.

در اینجا YouTube Playables، یک بخش بازی های رایگان برای شما است

برخی از نکات برجسته برای بازی ها عبارتند از Angry Birds Showdown، Brain Out، Daily Solitaire، The Daily Crossword، و ۸ Ball Billiards Classic. بازی های سبک آرکید دیگری نیز وجود دارد، گزینه های پازل فراوان و غیره.

صفحه مزایای YouTube Premium می‌گوید Playables تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ در دسترس است. چند ماه فرصت دارید تا به YouTube کمک کنید تصمیم بگیرد که آیا این یک ویژگی جدید جالب است یا خیر. اگر فکر می کنید بازی کنید، به علاوه در حال حاضر رایگان است. چه کسی می داند که آیا در آینده هم همینطور خواهد ماند.

برای دسترسی به همه مزایای YouTube Premium و روشن کردن Playables، سری بزنید اینجا. می توانید Playables را از طریق مشاهده کنید این لینک یا از برگه کاوش.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/24/youtube-playables-arrive-for-premium-as-games-you-can-play-on-youtube/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *