در تابستان شروعی سریع داشته باشید در حالی که این اسپیکر ضدآب Wonderboom 3 کمترین قیمت تا کنون است

من نه تنها ویرایشگر موبایل شما هستم، بلکه یک نجات غریق دارای گواهینامه صلیب سرخ نیز هستم، و بلندگوی که با خود به صندلی نجات غریق می برم Ultimate Ears Wonderboom 3 است. این بلندگو که تمام تابستان را در کمپ در جنگل کار می کرد، عالی بود. برای آهنگ های اطراف دریاچه و استخر. در حال حاضر Wonderboom 3 در آمازون با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به فروش می رسدو این ۴۰ دلار از قیمت کاملی است که پرداخت کردم.

این درخت شگفت انگیز ۳ یک بلندگوی بلوتوث بدون حاشیه است، بنابراین انتظار بهترین کیفیت صدا از اتصالات فانتزی را نداشته باشید. در عوض، یک بلندگوی بادوام دریافت می‌کنید که می‌تواند با قیمتی عالی در استخر شناور باشد. من رنگم را قرمز کردم زیرا، می دانید، با ظاهر نجات غریق مطابقت دارد، اما چهار رنگ برای انتخاب وجود دارد.

برای صدای شخصی Wonderboom 3 عالی است. بیس کافی دارد تا به شما کمک کند از ضرب آهنگ لذت ببرید، اگرچه مخاطبان صوتی را تحت تأثیر قرار نمی دهد. اگر دو تا بخرید، می توانید آنها را برای تقویت استریو با هم جفت کنید. مانند من انجام دهید و یک گیره کارابین بگیرید تا آن را از کوله پشتی خود آویزان کنید.

در تابستان شروعی سریع داشته باشید در حالی که این اسپیکر ضدآب Wonderboom 3 کمترین قیمت تا کنون است

Ultimate Ears Wonderboom 3: بود ۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۵۹٫۹۹ دلار در آمازون
Ultimate Ears Wonderboom 3 یک اسپیکر بلوتوث ضد آب عالی با قیمت عالی است. کیفیت صدای دوست‌داشتنی ندارد، اما می‌توانید دو عدد برای تقویت صدا و استریو بخرید. این کمترین قیمتی است که ما در این اسپیکر که بیش از یک سال از عرضه آن می گذرد دیده ایم. مشاهده معامله

فروش بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/get-a-jump-start-on-summer-while-this-waterproof-wonderboom-3-speaker-deal-is-a-lowest-price-ever

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *