در طول فروش جمعه سیاه Xfinity تا ۸۰۰ دلار تخفیف برای تلفن ۵G دریافت کنید

جمعه سیاه زمان خوبی برای خرید وسایل آشپزخانه و لوازم جانبی فناوری با تخفیف فوق العاده است که در دسته مورد نظر قرار می گیرند. اما باهوش‌ترین خریداران می‌دانند که معنی‌دارترین پس‌اندازها زمانی حاصل می‌شود که از فرصت سرمایه‌گذاری در اقلامی که واقعاً به آن‌ها نیاز دارید، استفاده کنید.

فروش جمعه سیاه Xfinity Mobile نمونه کامل است این یک شانس نادر برای دریافت یک معامله باورنکردنی برای یک گوشی هوشمند جدید با آخرین مشخصات فنی است، و این پس انداز ممکن است مدت ها پس از پایان جمعه سیاه ادامه یابد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا آن را دوست داریم.

۵۰۰ دلار تخفیف روی تلفن ۵G بگیرید

در این زمان از سال، استانداردهای ما برای مقدار زیادی چند درجه بالاتر می رود. این معامله ای است که بیش از حد در آن نوار بالا ارائه می شود. فقط برای مدت زمان محدودی می توانید دریافت کنید ۵۰۰ دلار تخفیف برای تلفن های واجد شرایط ۵G از اپل، سامسونگ، گوگل و غیره. با ۵G، از سرعت بالاتر، تأخیر کمتر و افزایش پهنای باند بهره مند خواهید شد که هر کاری را که در تلفن خود انجام می دهید کارآمدتر و لذت بخش تر می کند.

با دستگاه قدیمی خود معامله کنید و تا ۸۰۰ دلار تخفیف دریافت کنید

دستگاه دیگری را به آن دسته از تلفن های همراه قدیمی که گرد و غبار را در کشو جمع می کنند، اضافه نکنید. در عوض، آن را معامله کنید، و به آن دست خواهید یافت ۸۰۰ دلار تخفیف گوشی جدید شمابه علاوه، با جلوگیری از قرار گرفتن تلفن دیگری در محل دفن زباله، نقش خود را برای محیط زیست انجام خواهید داد.

برای بررسی اینکه آیا گوشی شما هست یا خیر واجد شرایط تجارت دراز فروشگاه Xfinity Mobile دیدن کنید یا با متخصص Xfinity Mobile به شماره (۸۸۸) ۹۳۶-۴۹۶۸ تماس بگیرید.

در صورتحساب بی سیم خود پس انداز طولانی مدت داشته باشید

بیشتر معاملات بلک فرایدی یکباره هستند، اما زمانی که آنها را انجام دهید به Xfinity برویدمی توانید هر ماه در قبض بی سیم خود صرفه جویی کنید.

گزینه های طرح مختلفی وجود دارد، از داده های By the Gig که از ۱۵ دلار در ماه شروع می شود تا داده های نامحدود که از ۳۰ دلار در ماه برای دو خط شروع می شود. می‌توانید استفاده از داده‌های خود را پیگیری کنید و گزینه‌ها را در هر زمان تغییر دهید تا مطمئن شوید که هرگز بیش از حد خرج نمی‌کنید.

ویژه جمعه سیاه Xfinity برای مدت محدودی اجرا می شود. تا ۸۰۰ دلار برای دستگاه ۵G واجد شرایط خود دریافت کنید اینجا.

موضوعات
گوشی های هوشمند

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/ad/deals/xfinity-mobile-black-friday-sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *