در نهایت جابجایی از iOS به اندروید آسان تر خواهد بود

قوانین جدید وضع شده توسط اتحادیه اروپا در حال اجبار است سیببه منظور مطابقت با قانون بازارهای دیجیتالتا کمی آسان تر برای کاربران آیفون جابجایی به دستگاه های غیر آیفون (معروف به اندروید) شود.

اعمال تغییراتی مانند این ممکن است به زمان نیاز داشته باشد و در مورد این روش جدید “کاربر پسند” برای انتقال داده بین آیفون و اندروید، مستندات خود اپل می گوید این تا پاییز ۲۰۲۵ در دسترس نخواهد بود.

اپل قصد دارد تغییرات بیشتری را در ارائه قابلیت حمل داده های کاربر خود ایجاد کند. اشخاص ثالث راه حل های انتقالی را ارائه می دهند که به کاربران کمک می کند داده ها را بین دستگاه هایی با سیستم عامل های مختلف انتقال دهند. برای استفاده از این گزینه ها، اپل در حال توسعه راه حلی است که به ارائه دهندگان سیستم عامل موبایل کمک می کند تا راه حل های کاربر پسندتری برای انتقال داده ها از آیفون به تلفن غیر اپل ایجاد کنند. اپل قصد دارد این راه حل را تا پاییز ۲۰۲۵ در دسترس قرار دهد.

همانطور که اپل می گوید، اشخاص ثالث در حال حاضر راه حل هایی در بازار دارند، مانند راه حل های خود گوگل به اندروید بروید برنامه برای iOS. مسئله این است که این راه حل اجازه انتقال تمام داده های آیفون را ندارد، بنابراین امید/باور این است که ورودی اپل می تواند امکان انتقال دقیق تری از داده های مهم بین سیستم عامل ها را فراهم کند.

من حدس می‌زنم که در ادامه راه خواهیم دید که این چگونه بازی می‌کند. پاییز ۲۰۲۵ از هم اکنون برای همیشه است.

// آستانه


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/07/new-rules-force-apple-to-make-it-easier-to-switch-from-iphone-to-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *