در کمپین بازاریابی جدید شرکای خود را با لیگ برتر فوتبال شکست می دهد

مشارکت اپل با لیگ برتر فوتبال (MLS) در حال گسترش است با یک توافق جدید که باعث می شود برند Beats اپل به شریک رسمی محصولات صوتی مصرف کننده MLS تبدیل شود. به عنوان بخشی از این همکاری، Beats هدفون‌های سفارشی انحصاری را برای هشت باشگاه MLS تولید خواهد کرد و کلوپ‌های دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.

در کمپین بازاریابی جدید شرکای خود را با لیگ برتر فوتبال شکست می دهد
هشت باشگاهی که در ابتدا هدفون های سفارشی Beats را دریافت خواهند کرد عبارتند از: آتلانتا یونایتد، کلمبوس کرو، اینتر میامی، LAFC، نشویل SC، NYCFC، سنت لوئیس سیتی SC و تورنتو FC، و بازیکنان MLS در کمپین های بازاریابی Beats از طریق هر دو Beats معرفی خواهند شد. و MLS

کریس تورن، مدیر ارشد اجرایی Beats می‌گوید: «بیش از یک دهه است که هدفون‌های Beats توسط برترین ورزشکاران جهان انتخاب می‌شوند تا به آنها کمک کند تا برای بازی آماده شوند و تمرکز خود را افزایش دهند و همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهند سبک و شخصیت خود را به رخ بکشند.» ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به MLS، یکی از سریع‌ترین و پویاترین لیگ‌های ورزشی در جهان ملحق می‌شویم. Beats از نزدیک با باشگاه‌های MLS و بازیکنان برتر برای ارائه تجربیات شگفت‌انگیز در طول فصل آینده همکاری خواهد کرد.»

این اعلامیه تنها چند روز قبل از فصل جدید MLS منتشر می شود اپل تی وی بار دیگر به عنوان خانه جهانی برای پخش MLS با پاس فصل MLS. MLS Season Pass در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس است و قیمت آن در ایالات متحده ۱۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۹۹ دلار برای فصل کامل تعیین شده است. Apple TV+ مشترکین قیمت با تخفیف ۱۲٫۹۹ دلار در ماه یا ۷۹ دلار برای فصل کامل دریافت می کنند.

برچسب ها: می زند


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/beats-major-league-soccer-partnership/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *