دستکاری هوش مصنوعی مایکروسافت با ارتقاء قدرتمند جدید GPT-4 Turbo برای Copilot در ویندوز ۱۱ ادامه می یابد.

دستکاری هوش مصنوعی مایکروسافت با ارتقاء قدرتمند جدید GPT-4 Turbo برای Copilot در ویندوز ۱۱ ادامه می یابد.

هوش مصنوعی بینگکه مایکروسافت اخیراً آن را از بینگ چت به Copilot تغییر نام داد – بله، حتی نسخه مبتنی بر وب اکنون به طور رسمی Copilot نامیده می شود، فقط برای اینکه همه کمی بیشتر گیج شوند – باید به زودی GPT-4 Turbo را دریافت کند، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود. پیاده سازی.

در حال حاضر، Bing AI اجرا می شود GPT-4اما GPT-4 Turbo مزایای مختلفی از جمله پاسخ‌های دقیق‌تر به پرسش‌ها و سایر پیشرفت‌های مهم را ممکن می‌سازد.

ما به لطف تبادل نظر در X (توئیتر سابق) بین یک کاربر هوش مصنوعی Bing و میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی پیشرفت در انتقال به GPT-4 Turbo دریافتیم.

مانند MS Power User ریکاردو، یکی از ساکنان X، اشاره کرد که آنها به تازگی به طرح و پلاگین های بازطراحی شده بینگ دسترسی پیدا کرده اند و پرسید: “آیا Bing اکنون از GPT-4 Turbo استفاده می کند؟”

همانطور که در توییت زیر مشاهده می کنید، پاراخین در پاسخ گفت که GPT-4 Turbo هنوز در Copilot کار نمی کند، زیرا هنوز چند پیچ ​​خوردگی باید برطرف شود.

بیشتر ببین

البته، و همچنین Copilot در وب (که قبلا بینگ چت بود)، این بهبود نیز به Copilot در ویندوز ۱۱همچنین (که اساساً هوش مصنوعی Bing است – فقط با زنگ‌ها و سوت‌هایی که از نظر کنترل‌های ویندوز و دستکاری تنظیمات اضافه شده است).


تجزیه و تحلیل: حالت توربو

ما این نظر را که «چند» پیچیدگی‌ها هنوز باید حل شوند را به عنوان پیشنهادی در نظر می‌گیریم که بسیاری از کارهای پیرامون پیاده‌سازی GPT-4 Turbo انجام شده است. به این معنی که GPT-4 Turbo به زودی می‌تواند به Copilot برسد، یا ما مطمئناً می‌توانیم انگشتانمان را کنار بگذاریم که این مورد است.

انتظار می رود همانطور که ذکر شد پاسخ های دقیق و مرتبط تری به پرس و جوها ارائه کند، و همچنین سریعتر خواهد بود (همانطور که از نام آن پیداست). همانطور که مایکروسافت مشاهده می کند، “آخرین داده های آموزشی را با دانش تا آوریل ۲۰۲۳ دارد” – اگرچه هنوز در پیش نمایش است. OpenAI تنها در اوایل این ماه GPT-4 Turbo را معرفی کرد و گفت که اجرای آن نیز ارزان تر خواهد بود (یعنی برای توسعه دهندگانی که هزینه GPT-4 را پرداخت می کنند).

در تئوری، این باید یک گام رو به جلو برای Bing AI باشد، و این چیزی است که امیدواریم در آینده نزدیک منتظر آن باشیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/artificial-intelligence/microsofts-ai-tinkering-continues-with-powerful-new-gpt-4-turbo-upgrade-for-copilot-in-windows-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *