«دستگاه بی‌سیم» اسرارآمیز Google از طریق FCC با LTE، کنترل‌های صوتی می‌گذرد

قبلاً دستگاهی را دیدیم که تقریباً تضمین شده بود پیکسل ۸a باشد چند هفته پیش از FCC عبور کنید، نشانه ای از نزدیک شدن گوگل به راه اندازی آن است. امروز، دستگاه دیگری از طریق تست FCC حرکت کرده است، اما این بار ما چندان مطمئن نیستیم که چیست. بیایید به یک دستگاه مرموز Google شیرجه بزنیم و ببینیم آیا نمی‌توانیم با هم بفهمیم که ممکن است چیست – حدس من این است که می‌تواند یک Pixel Watch جدید باشد. من هم ممکن است کاملا در اشتباه باشم.

یک محصول جدید گوگل که تنها با عنوان “دستگاه بی سیم” و با نام مدل G4SKY شناخته می شود، از طریق FCC راه خود را باز کرده است. وقتی می بینیم که یک تلفن در FCC خاموش می شود، معمولاً به آن “تلفن” می گویند. وقتی صحبت از نامیدن “دستگاه بی‌سیم” به میان می‌آید، دیده‌ایم که FCC از این عبارت برای محصولات مختلف استفاده می‌کند. از جمله ساعت پیکسل و Nest Hubs و بلندگوها.

این دستگاه خاص از این جهت جالب است که شامل LTE، WiFi و بلوتوث LE است. FCC همچنین تأیید می کند که از عملکرد صوتی و VoIP از طریق LTE پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با آن تماس برقرار کرده و تماس بگیرید. باندهای LTE آن مشابه Pixel Watch 2 با LTE است، فقط از WCDMA پشتیبانی نمی کند. برای دسترسی به برچسب الکترونیکی FCC آن، همان مراحلی را که در سایر ساعت‌های پیکسل انجام می‌دهید (تنظیمات>سیستم>اطلاعات نظارتی) انجام می‌دهید. به همین دلیل است که من در ابتدا متمایل به این هستم که این ساعت یک پیکسل جدید باشد.

با این حال، جایی که این گیج کننده می شود در پایین جدول زیر است که می گوید این دستگاه دارای دو باتری است. اگر این یک پیکسل واچ باشد، برای چه دو باتری خواهیم داشت؟ لطفاً به من بگویید که گوگل پین هوش مصنوعی خود را نساخت، روده بر شدن از خنده.

«دستگاه بی‌سیم» اسرارآمیز Google از طریق FCC با LTE، کنترل‌های صوتی می‌گذرد

ارجاعات دیگری به اتصال “با ایستگاه پایه بلوتوث برای انتقال مداوم” وجود دارد که واقعاً من را نیز پرتاب کرده است. این می تواند فقط یک ابزار ایستگاه پایه باشد که برای آزمایش استفاده می شود، نه لزوماً بخشی از محصول. یادداشت دیگری نشان می‌دهد که این دستگاه می‌تواند روی بدنه نصب شود، زیرا تجهیزات آزمایشی برای آن نوع دستگاه در اینجا استفاده شده است. سپس دوباره، آنها از همان تجهیزات با تلفن ها نیز استفاده می کنند، بنابراین چیزی به ما نمی گوید.

من در این یکی از دست دادن هستم. تو مرا گرفتی، گوگل.

حدس می زند؟

// FCC


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/22/mystery-google-wireless-device-slides-through-fcc-with-lte-voice-controls/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *