دستگاه های جاروبرقی و جاروبرقی iRobot’s Roomba j5 تا ۲۰۰ دلار تخفیف دارند

جاروبرقی ربات می تواند در زمان نگهداری از خانه شما در زمان زیادی صرفه جویی کند، حتی زمانی که دارای عملکرد تمیز کردن باشد. چندین مدل Roomba که هم می توانند کف های شما را جاروبرقی و هم تمیز کنند در حال حاضر در فروش هستند، از جمله . iRobot Roomba j5+ Combo است با ارسال رایگان در Wellbots. این ۱۵۰ دلار از قیمت معمولی تخفیف دارد. حتما از کد استفاده کنید ROOMBAENG150 در پرداخت

Roomba j5+ Combo دارای چند مزیت نسبت به استاندارد j5 Combo است که در فروش نیز هست (در عرض یک ثانیه به آن خواهیم رسید). مدل رده بالاتر می‌تواند مناطق بدون تمیز کردن را مشخص کند، بنابراین لازم نیست نگران پاشیدن محلول تمیزکننده روی فرش یا فرش و تلاش برای پاک کردن آن باشید. j5+ همچنین قادر است از بیش از ۸۰ مانع معمولی در طبقه جلوگیری کند. تحت تعهد POOP خود، iRobot قول می دهد که اگر ماشین تمیزکننده را از زباله جامد حیوان خانگی جلوگیری نکند، تعویض کند.

Roomba j5 Combo قبلاً گزینه ای مقرون به صرفه بود و اکنون می توانید با استفاده از کد، حتی بیشتر پس انداز کنید. ROOMBAENG200. و Wellbots همچنان دستگاه را به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.

یکی از عواملی که باید در مورد j5+ Combo و j5 Combo در نظر گرفت این است که برای جابجایی بین عملکردهای جاروبرقی و پاک کردن، باید سطل ها را به صورت دستی تعویض کنید. این یکی از معاوضه اصلی پر کردن یکی از این دستگاه‌ها به جای گزینه‌ای گران‌تر مانند Roomba j7 است.

که صحبت از آن شد، Roomba j7+ Combo نیز به فروش می رسد. شما می توانید ۲۰۰ دلار از آن مدل نیز تخفیف بگیرید – . این دستگاه نه تنها می تواند به طور همزمان جاروبرقی و تمیز کند، بلکه می تواند به طور خودکار محتویات آن را در ایستگاه شارژ تخلیه کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/irobots-roomba-j5-vacuum-and-mop-combo-machines-are-up-to-200-off-130011916.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/irobots-roomba-j5-vacuum-and-mop-combo-machines-are-up-to-200-off-130011916.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *