دستگاه های پیکسل گوگل می توانند در سال ۲۰۲۴ کاری خارق العاده انجام دهند

دستگاه های پیکسل گوگل می توانند در سال ۲۰۲۴ کاری خارق العاده انجام دهند
اندی باکسال / روندهای دیجیتال

ما به سرعت به پایان آنچه بود نزدیک می شویم یک سال (بیشتر) باورنکردنی برای دستگاه های پیکسل گوگل. از تلفن‌های پرچم‌دار عالی، اولین گوشی تاشو عالی و ساعت هوشمند بسیار بهبود یافته، گوگل در سال ۲۰۲۳ کارهای زیادی را با برند پیکسل انجام داد.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴، به آنچه در سال جدید از Google Pixel می خواهم فکر کرده ام. آیا گوگل باید آن را ایمن بازی کند؟ تغییرات اساسی ایجاد کنید؟ محصولات جدید ایجاد کنید؟ شاید برخی از افراد کمتر موفق را بکشید؟

من فکر می کنم این ترکیبی از همه چیز است، و اگر گوگل کارت های خود را درست بازی کند، سال ۲۰۲۴ می تواند یک حتی بهتر یکی برای طرفداران پیکسل.

با گوگل پیکسل ۹ اشتباه نکنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

اولین درخواست من از گوگل یک درخواست ساده است: با Pixel 9 و Pixel 9 Pro زیاد کار نکنید.

من همه طرفدار نوآوری گوگل در سری پیکسل هستم، اما فکر نمی کنم پیکسل ۹ و ۹ پرو دستگاه هایی باشند که در سال آینده نیاز به تغییرات شدید داشته باشند. چرا؟ را گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در حال حاضر دو تا از بهترین گوشی هایی هستند که می توانید امروز بخرید. مطمئناً، من امیدوارم که گوگل انجام دهد، ارتقاهایی وجود دارد، اما پایه و اساس ما در حال حاضر به همان اندازه که گوگل تا به حال به آن رسیده است، نزدیک است.

تغییرات ظریفی وجود دارد که دوست دارم سال آینده ببینم. امیدوارم پیکسل ۹ معمولی دوربین اولتراواید با کیفیت بالاتری داشته باشد، زیرا دوربین پیکسل ۸ سن خود را نشان می دهد. به همین ترتیب، من دوست دارم پیکسل ۹ پرو دوربین تله فوتو قدرتمندتری داشته باشد — احتمالاً با محدوده زوم اپتیکال ۱۰ برابر. گوگل همچنین باید از سری Pixel 9 برای افزایش سرعت شارژ آن و بهبود عمر باتری برای مطابقت با گوشی‌های اندرویدی رقیب استفاده کند.

اینها تنها شکایت من از خانواده پیکسل ۸ فعلی است و رسیدگی به آنها با پیکسل ۹ مشکلی نیست. اگر Google این موارد را برطرف کند و هر چیز دیگری را که به خوبی کار می کند حفظ کند، پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو همه هستند. اما دستور العمل های تضمین شده برای موفقیت.

Tensor G4 باید یک معامله واقعی باشد

گوگل

احتمالاً سری Google Pixel 9 از نسل بعدی تراشه Tensor گوگل – احتمالاً “Tensor G4” استفاده خواهد شد. Tensor G3 برای رسیدگی به مسائل مربوط به گرمای بیش از حد و عملکرد تراشه های قبلی Tensor کار خوبی انجام داد. اما هنوز به طور قابل توجهی از تراشه های رقیب عقب است از کوالکام و مدیاتک.

گوگل هنوز در روزهای اولیه ساخت سیلیکون داخلی است، بنابراین شاید ساده لوحانه باشد که فکر کنیم Tensor G4 با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ابعاد ۹۳۰۰. من با یک سال دیگر تفاوت عملکرد و امتیازات معیار پایین‌تر خوب هستم، اما گوگل باید تراشه Tensor G4 خود را تا آنجا که می‌تواند صیقلی‌تر کند. مشکلات گرمای بیش از حد را برای همیشه ریشه کن کنید، بهره وری انرژی را بهبود بخشید تا عمر باتری دو روزه به واقعیت تبدیل شود، و مشکلات مداوم دریافت سلولی که هنوز هم برخی از کاربران Pixel را آزار می دهد کاملاً خنثی کنید.

تراشه های Tensor گوگل دلیلی هستند که گوشی های پیکسل دارای بسیاری از ویژگی های چشمگیر هوش مصنوعی هستند که در سایر تلفن های اندرویدی امکان پذیر نیست. اما آنها همچنین به طور مداوم توپ را در بخش های دیگر رها می کنند، و این چیزی نیست که گوگل در سال ۲۰۲۴ از عهده آن برآید.

به Pixel Watch 3 یک تازه‌سازی بزرگ بدهید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

Google Pixel Watch 2 یک شگفتی بزرگ بود. فکر نمی‌کردم پیکسل واچ ۲ را یک ذره دوست داشته باشم، اما طبق سرنوشت، در نهایت یکی از آن‌ها بود. بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۳. Google به (بیشتر) شکایات ما در مورد اولین Pixel Watch گوش داد و به طور مستقیم به آنها رسیدگی کرد – و پیشرفت های سال به سال به راحتی قابل مشاهده است.

اما کار گوگل برای پیکسل واچ تمام نشده است. هر چقدر که دوستش دارم پیکسل واچ ۲تغییرات زیادی وجود دارد که من می خواهم برای پیکسل واچ ۳ اجتناب ناپذیر ببینم.

مهمترین چیزی که گوگل باید به آن توجه کند اندازه پیکسل واچ است. اگر مچ‌های کوچکی دارید یا ساعت‌های جمع و جور را ترجیح می‌دهید، قاب ۴۱ میلی‌متری عالی است، اما ساعت‌ها محصولی یک‌اندازه نیستند. راه حل؟ یک نسخه بزرگتر از Pixel Watch بسازید. اپل این کار را با اپل واچ انجام می دهد. سامسونگ این کار را با گلکسی واچ انجام می دهد. اکثر سازندگان ساعت های هوشمند این کار را انجام می دهند. گوگل در این زمینه پرت است و دلیلی ندارد که در سال ۲۰۲۴ این مشکل را برطرف نکند.

چیز دیگری که نیاز به تعمیر دارد، حاشیه های نمایشگر پیکسل واچ است. حاشیه های غول پیکر از اولین ساعت پیکسل در پیکسل واچ ۲ به هیچ وجه کوچک نشدند، و در حالی که یک معامله شکن نیستند، به شدت بر میزان دید شما در یک بار روی صفحه نمایش تأثیر می‌گذارند. من فکر می‌کنم Pixel Watch 2 خوب به نظر می‌رسد، اما داشتن عناصر UI بی‌شماری که با حاشیه‌های بزرگ و درشت بریده شده‌اند، برخلاف شیک بودن است.

ایجاد این تغییرات آسان نخواهد بود، اما تغییراتی هستند که باید برای ساعت هوشمند نسل سوم گوگل اتفاق بیفتند. مسلماً آنها باید با پیکسل واچ ۲ اتفاق می افتادند، بنابراین گوگل کار خود را در اینجا قطع کرده است.

در مورد Pixel Tablet 2 چطور؟

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

کاملاً واضح است که گوگل باید با پیکسل ۹ و پیکسل واچ ۳ در سال ۲۰۲۴ چه کاری انجام دهد. اما در مورد Pixel Tablet 2 چطور؟ واقعاً در مورد Pixel Tablet 2 چطور؟

یک وجود دارد مقدار زیادی اشتباه با جریان تبلت گوگل پیکسل. صفحه نمایش ال سی دی ۶۰ هرتزی چندان عالی به نظر نمی رسد، بلندگوها به راحتی قابل تغییر هستند، پردازنده Tensor G2 به سرعت گرم می شود و پایه شارژ همیشه کار خوبی برای نگه داشتن تبلت در جای خود انجام نمی دهد. و این ناگفته نماند که مشکلات نرم افزاری بیشماری در تبلت وجود دارد. روی کاغذ، من عاشق ایده تبلت و دستگاه هیبریدی نمایشگر هوشمند هستم. اما، حداقل در مورد تبلت پیکسل، در نهایت در هیچ یک از آنها خوب نیست.

گفتن اینکه آیا در سال ۲۰۲۴ تبلت پیکسل دیگری خواهیم داشت یا نه، سخت است. Pixel Watch به یک نسخه سالانه برای Google تبدیل شده است، اما دستگاه های خانه هوشمند Google به مراتب کمتر به روز می شوند. اگر گوگل میکند یک تبلت پیکسل ۲ را در سال ۲۰۲۴ منتشر کنید، من به شدت امیدوار هستم که راهی برای ارتقای مشخصات سخت افزاری و رفع مشکلات نرم افزاری مداوم بدون افزایش قیمت ۴۹۹ دلاری بیابد. اما اگر گوگل به مدت یک سال روی تبلت پیکسل خنک شود، مدتی طول بکشد و واقعاً به این فکر کند که آیا این خط محصولی است که می‌خواهد به آن متعهد شود، من هم ناراحت نمی‌شوم. من فکر می‌کنم دنیایی وجود دارد که تبلت پیکسل می‌تواند در آن موفق شود، اما جانشینی عجولانه راهی برای انجام آن نیست.

Google Pixel Flip را بسازید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

را Google Pixel Fold قدم بزرگی برای گوگل بود. نه تنها جایگزین مناسبی برای سامسونگ گلکسی زد فولد در اختیار خریداران آمریکایی قرار داد، بلکه به متخصصان فناوری نیز نشان داد که – بله – گوگل هنوز می‌داند که چگونه در فضای فناوری تلفن همراه سرگرم شود و نوآوری کند.

من مطمئن هستم که گوگل به اصلاح Pixel Fold با نسل های آینده ادامه خواهد داد، اما همچنین امیدوارم که این شرکت زمانی را بیابد که در جهت مخالف حرکت کند و Google Pixel Flip را منتشر کند. گوشی های تاشو به سبک گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ به لطف عرضه هایی مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و موتورولا ریزر پلاس. گوگل به طور کامل از مکالمه تلفنی تاشو غایب بود و من دوست دارم سال آینده شاهد تغییر آن باشم.

Pixel Fold اولین تاشو قدرتمند گوگل بود، اما می‌توانست با یک Pixel Flip جمعیتی کاملاً متفاوت را جذب کند. گوگل یک گزینه تاشو خواهد داشت که شیک تر و مقرون به صرفه تر است و هنوز به خریداران آمریکایی می دهد یکی دیگر گوشی تاشو برای انتخاب من ممکن است به عنوان فردی که فاکتور فرم تلفن تاشو را ترجیح می دهم مغرضانه باشم، اما دوست دارم ببینم گوگل در اینجا چه کاری می تواند انجام دهد.

سال ۲۰۲۴ سال جالبی برای گوگل خواهد بود

اندرو مارتونیک / روندهای دیجیتال

چه این درخواست ها محقق شوند یا نه، می توان گفت که سال ۲۰۲۴ سال جالبی برای برند گوگل پیکسل خواهد بود. سال ۲۰۲۳ از جهات مختلف برای گوگل بسیار قوی تر از سال ۲۰۲۲ بود، و این شرکت این فرصت را دارد که به این شتاب ادامه دهد و سال ۲۰۲۴ را قابل توجه تر کند.

آیا این همان چیزی خواهد بود که در واقع اتفاق می افتد؟ آیا گوگل به جای آن راهی برای افتادن با صورت پیدا خواهد کرد؟ نمی توان به طور قطعی گفت. هر اتفاقی بیفتد، من مشتاقانه با صندلی ردیف جلو منتظر می مانم تا ببینم چه چیزی پایین می آید.

توصیه های سردبیران







من فکر می کنم این ترکیبی از همه چیز است، و اگر گوگل کارت های خود را درست بازی کند، سال ۲۰۲۴ می تواند یک حتی بهتر یکی برای طرفداران پیکسل.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/what-google-pixel-needs-to-do-in-2024-pixel-9-pixel-watch-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *