دستگاه هوش مصنوعی که توسط طراحان سابق اپل ساخته شده است، GPT-4 را اجرا می کند و دارای “Trust Light” است که به مردم امکان می دهد از زمان ضبط مطلع شوند.

پین هوش مصنوعی انسانی

Humane این دستگاه را در نمایشگاه مد کوپرنی پاریس قبل از رونمایی کامل در ۹ نوامبر معرفی کرد.

انسانی



  • Humane، یک استارت آپ هوش مصنوعی که توسط دو طراح سابق اپل تأسیس شده است، قرار است پین هوش مصنوعی خود را ماه آینده منتشر کند.
  • پین هوش مصنوعی بدون صفحه نمایش به عنوان یک به بازار عرضه می شود دستیار شخصی مجهز به هوش مصنوعیو GPT-4 را اجرا خواهد کرد.
  • این دستگاه دارای یک پروژکتور کوچک، به علاوه یک دوربین و میکروفون با نشانگر حریم خصوصی هنگام ضبط است.
تبلیغات

تبلیغات

“Ai Pin” مورد انتظار Humane قرار است در ۹ نوامبر منتشر شود و جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه قبل از رونمایی کامل آن منتشر می شود.

انسانی، یک استارت آپ فناوری هوش مصنوعیتوسط دو طراح سابق اپل – Imran Chaudhri و Bethany Bongiorno – تأسیس شد که طبق وب سایت این شرکت، ماموریت آنها ایجاد فناوری است که “تجربه انسانی را بهبود می بخشد” و می تواند “ما را با دیگران، یکدیگر و دیگران در تماس مجدد قرار دهد.” دنیای اطراف ما.”

Ai Pin یک دستگاه مستقل خواهد بود – بدون نیاز به جفت کردن آن با تلفن – و به عنوان یک دستگاه عمل خواهد کرد دستیار شخصی هوش مصنوعی که می پوشید، عمدتاً با صدا عمل می کند تا به کاربر اجازه دهد از آن سؤال بپرسد، به تماس ها پاسخ دهد و پیامک ارسال کند. این سیستم از ترکیبی از نرم افزار Humane و GPT-4 OpenAIتایم در فهرست خود گزارش داد “بهترین اختراعات سال ۲۰۲۳٫”

با این حال، یک پروژکتور کوچک برای نیازهای بصری بیشتر کاربر دارد. در کنفرانس TED در اوایل سال جاری، Chaudhri نمایشی از نحوه عملکرد دستگاه ارائه داد و یک اعلان تماس را مشاهده کرد که روی کف دست او پخش شده بود.

تبلیغات

تبلیغات

در این رویداد، Chaudhri همچنین دستگاه را ترغیب کرد تا یک ترجمه فرانسوی از جمله ای را که با آن صحبت کرده بود ارائه کند، و از دستگاه پرسید که در کجا ممکن است بتواند برای همسرش (او و Bongiorno نیز ازدواج کرده اند) یک هدیه بخرد، که باعث پاسخ در مورد آن شد. یک منطقه خرید محبوب در شهر.

اگرچه پین ​​دارای سنسورهای ورودی، دوربین و میکروفون خواهد بود، Humane دستگاه را به عنوان “اول از حریم خصوصی” توصیف می کند. هیچ کلمه بیداری نخواهد داشت و بنابراین نه همیشه در حال گوش دادنبا توجه به شرکت، و خواهد داشت نشانگر حریم خصوصی به گزارش تایم، «نور اعتماد» نامیده می‌شود که وقتی دوربین، میکروفون یا حسگرها فعال هستند روشن می‌شود تا اطرافیان از آن آگاه شوند.

را دستگاه پوشیدنی با اتصال مغناطیسی به لباس کاربر پوشیده می شود. در باند فرودگاهی که اخیراً در نمایشگاه مد برند فرانسوی کوپرنی در پاریس پیش از رونمایی کامل از دستگاه رونمایی شد، دستگاه نشان داده شده به یقه های کت و کت و شلوار و همچنین جیب شلوار متصل می شود.

مدل‌های باند فرودگاه که در هفته مد پاریس از سنجاق هوش مصنوعی Humane استفاده می‌کنند

مدل‌های باند فرودگاه که در هفته مد پاریس از سنجاق هوش مصنوعی Humane استفاده می‌کنند

گتی ایماژ



انتشار قریب الوقوع Humane از Ai Pin آن است شرکت های فناوری برای ساخت دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی رقابت می کنند و از تبلیغات هوش مصنوعی پول نقد کنید. متا آخرین نسل از عینک های هوشمند Ray-Ban خود را در ماه سپتامبر رونمایی کرد که متا هوش مصنوعی، دستیار مکالمه متا را با هم ادغام می کند. رئیس سابق طراحی اپل و سام آلتمن از OpenAI همچنین گزارش شده است که با هم یک دستگاه سخت افزاری هوش مصنوعی می سازند.

تبلیغات

تبلیغات

برخی از کارشناسان فناوری بر این باورند که این موج جدید از دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی، گوشی هوشمند بعدی را تولید خواهد کرد – به عبارت دیگر، دستگاه بعدی که به زندگی روزمره ما تبدیل می‌شود، اگرچه آلتمن اخیراً گفته است که او این کار را انجام داده است. “هیچ علاقه ای به تلاش برای رقابت با گوشی هوشمند نیست.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

OpenAI
هوش مصنوعی
دستیاران هوش مصنوعی
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/humane-ai-pin-gpt-4-trust-light-privacy-indicator-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *