دلیل خوبی برای خرید گوشی های گلکسی سال گذشته وجود دارد

ما می دانیم که داشتن جدیدترین و بهترین ها همیشه عالی است، اما در مورد سری گلکسی اس ۲۳ در مقابل گلکسی اس ۲۴، تفاوت اصلی این است که Galaxy AI. در حال حاضر، One UI 6.1 (با Galaxy AI) فقط در آخرین سری Galaxy S24 موجود است، اما اوایل این هفته اعلام شدهمه چیز در مورد تغییر در ماه آینده است.

در ماه مارس، سری گلکسی S23 (S23، S23+، S23 Ultra و S23 FE)، و همچنین Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5، همگی برای دریافت به‌روزرسانی Galaxy AI آماده شده‌اند. به همین دلیل، اگر به دنبال به دست آوردن یک گوشی جدید و در عین حال صرفه جویی در هزینه های زیادی بودید، دست زدن به یک دستگاه سامسونگ ۲۰۲۳ ایده وحشتناکی نیست. در مورد گلکسی هوش مصنوعی؟ اینجاست هر چیزی که به دست خواهید آورد با آپدیت

قیمت گذاری: در وب سایت سامسونگ، ارزش های مبادله تبلیغاتی فعال هستند، به این معنی که می توانید تا ۸۰۰ دلار در دستگاه های قدیمی Galaxy صرفه جویی کنید. اگر معامله ای ندارید، نگران نباشید، زیرا بسته به دستگاه، پس انداز فوری نیز در حال حاضر فعال است. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک Galaxy Z Fold 3 به عنوان معامله دارید و به دنبال خرید یک Galaxy Z Fold 4 هستید. امروز، می توانید Z Fold 4 جدید خود را با قیمتی کمتر از ۷۹۹ دلار تهیه کنید. اگر گوشی‌های تاشو مورد علاقه شما نیستند، گلکسی اس ۲۳ اولترا را می‌توانید با قیمت ۶۷۵ دلار خریداری کنید.

در صورت خرید دستگاه گلکسی نه از سال ۲۰۲۴، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، پشتیبانی نرم افزاری است. سامسونگ امسال اعلام کرد که سری گلکسی اس ۲۴ و بالاتر از آن ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد. سری گلکسی اس ۲۳ و دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی Z این قابلیت را ندارند. با این حال، بر اساس بازخوردی که از مردم دیده‌ایم، به نظر می‌رسد هیچ‌کس برای مدت طولانی از تلفن‌های خود استفاده نمی‌کند. با این حال، باید به آن توجه شود.

اگر شما کسی نیستید که به داشتن جدیدترین و بهترین ها اهمیت می دهد، حداقل باید در نظر بگیرید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/22/with-galaxy-ai-update-around-corner-buying-last-years-samsung-phones-isnt-crazy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *