دل از مانیتور منحنی ۴۰ اینچی ۵K خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد و ادعا کرد که “راحتی چشم پنج ستاره” است.

تقریباً زمان آن فرا رسیده است CESاین بدان معناست که، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، به زودی انبوهی از مانیتورهای جدید برای جلب توجه شما وجود خواهد داشت. دل امیدوار است که مانیتور جدید UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub مانیتور از این بسته متمایز باشد. این مدل چند روز قبل از شروع نمایشگاه CES 2024 اعلام شده است "اولین مانیتور ۴۰ اینچی ۵K دارای تاییدیه برای راحتی چشم پنج ستاره،" دل ادعا می کند.

راحتی چشم پنج ستاره یک استاندارد صنعتی جدید است که از TUV Rheinland سرچشمه می گیرد. هدف برجسته کردن نمایشگرهایی است که به کاهش علائم خستگی چشم کمک می کند. دل می‌گوید سه کار را برای دستیابی به این گواهی با جدیدترین نمایشگرهای UltraSharp انجام داده است. اول، نرخ تازه‌سازی را دو برابر کرد و به ۱۲۰ هرتز رساند تا تصاویری روان‌تر. دارای حسگر نور محیطی است که به مانیتورها اجازه می دهد تا به طور خودکار روشنایی صفحه نمایش و دمای رنگ را مطابق با شرایط نور تنظیم کنند. دل به مطالعاتی اشاره می کند که نشان می دهد این می تواند به کاهش دفعات علائم خستگی چشم تا ۱۷ درصد کمک کند.

دل از مانیتور منحنی ۴۰ اینچی ۵K خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد و ادعا کرد که “راحتی چشم پنج ستاره” است.
دل

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Dell می‌گوید که فناوری ComfortView Plus خود را با کمک نور پس‌زمینه LED پیشرفته ارتقا داده است تا نور آبی را از ۵۰ درصد به کمتر از ۳۵ درصد کاهش دهد. این نیز می تواند به کاهش علائم خستگی چشم کمک کند.

هیچ کدام از اینها نباید عملکرد مانیتور را کاهش دهد. دل می گوید که هاب تاندربولت منحنی UltraSharp 40 دارای ۹۹ درصد فضای رنگی DCI-P3 / Display P3 و ۱٫۰۷ میلیارد رنگ است. این گوشی دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 است و دارای فناوری IPS Black Panel و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ است.

در بخش اتصال، پشتیبانی از Thunderbolt 4 با ارائه توان حداکثر ۱۴۰ وات وجود دارد. اتصال اترنت امکان سرعت ۲٫۵ گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند، در حالی که پورت های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 وجود دارد. Dell خاطرنشان می‌کند که درگاه‌های USB-A و USB-C در جلوی بازشو باید اتصال و شارژ دستگاه‌های شما را آسان کنند.

مانیتور UltraSharp 40 منحنی Thunderbolt Hub Dell و UltraSharp 34 Curved Thunderbolt Hub مانیتور کنار هم روی میز.
دل

اگر مدل ۴۰ اینچی برای نیازهای شما بسیار زیاد است، ممکن است بخواهید نوع ۳۴ اینچی دل را در نظر بگیرید. مانیتور UltraSharp 34 Curved Thunderbolt Hub همچنین دارای گواهینامه راحتی چشم پنج ستاره TUV Rheinland، فناوری IPS Black و اتصال Thunderbolt 4 است. با این حال، این یک مانیتور ۵K نیست، زیرا وضوح WQHD 2560 x 1440 دارد.

هر دو مانیتور از تاریخ ۲۷ فوریه در سطح جهانی در دسترس خواهند بود. مانیتور UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub از ۲۴۰۰ دلار در ایالات متحده و ۳۲۹۰ دلار کانادا در کانادا شروع می شود. مدل ۳۴ اینچی ۱۰۲۰ دلار در ایالات متحده و ۱۴۰۰ دلار کانادا در شمال مرز هزینه خواهد داشت.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/dell-unveils-its-curved-40-inch-5k-monitor-at-ces-claiming-five-star-eye-comfort-050102378.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/dell-unveils-its-curved-40-inch-5k-monitor-at-ces-claiming-five-star-eye-comfort-050102378.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *