دنیای No Man’s Sky با اکسپدیشن جدید Omega که از امروز راه اندازی می شود برای مدت محدود به روی تازه واردان باز می شود – PlayStation.Blog

سلام! سال گذشته سال پرمشغله ای برای تیم کوچک Hello Games بود، با تعداد زیادی No Man’s Sky به روز رسانی ها و اعلام Light No Fire.

ما برنامه های بزرگی برای سال ۲۰۲۴ داریم و سال را با یک به روز رسانی بسیار متفاوت آغاز می کنیم. ما آن را Omega می نامیم و برای اولین بار No Man’s Sky برای بازی رایگان در دسترس خواهد بود!


دنیای No Man’s Sky با اکسپدیشن جدید Omega که از امروز راه اندازی می شود برای مدت محدود به روی تازه واردان باز می شود – PlayStation.Blog

برای اولین بار است که دعوت می کنیم هر دارندگان پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن VR و VR2 وارد دنیای ما می شوند تا آخرین اکسپدیشن No Man’s Sky را بازی کنند، حتی اگر مالک بازی کامل نباشند، خرید لازم نیست. هیچ ریزتراکنشی، هیچ مکانیک رایگان برای بازی وجود ندارد، فقط یک جهان عظیم برای کاوش رایگان با دوستانتان وجود دارد.

اکسپدیشن‌ها در No Man’s Sky به یکی از محبوب‌ترین روش‌های بازی تبدیل شده‌اند. آنها همه بازیکنان را برای یک تجربه مشترک بین ستاره ای به یک سیاره گرد هم می آورند. این آخر هفته به همه اجازه می‌دهیم، خواه مالک بازی باشید یا نباشید، به اکسپدیشن امگا بپیوندند.

این نشان‌دهنده لحظه‌ای برای بازیکنان جدید است تا No Man’s Sky را امتحان کنند و بازیکنان موجود برای ورود به جامعه از آنها استقبال کنند.

به‌روزرسانی Omega همچنین بازنگری کاملی از اکتشافات، مأموریت‌های جدید روی سیاره، دزدان دریایی جدید و خیلی چیزهای دیگر را به ارمغان می‌آورد.

تا به حال اکسپدیشن ها حالت بازی خودشان بوده اند، اما ما می خواستیم آنها را به طور کامل در بازی اصلی خود ادغام کنیم. اکنون، سیستم اکسپدیشن جدید ما به مسافران این امکان را می‌دهد تا با تدارکات سفارشی به اکسپدیشن‌ها بپیوندند، کشتی‌های ستاره‌ای مورد علاقه خود یا چند ابزار سفارشی را به همراه داشته باشند و با غارت و جوایز هیجان‌انگیز به ذخیره اصلی خود بازگردند.

ما مسیر Atlas Path را مجدداً مرور کرده‌ایم و به بازیکنان این امکان را می‌دهیم که با اطلس ارتباط برقرار کنند و آن را با کارکنان جدید Atlas، جت پک و کلاه ایمنی تجلیل کنند.

در سیارات، ما مجموعه عظیمی از ماموریت‌های رویه‌ای را معرفی کرده‌ایم. صحبت کردن با شکل‌های حیات بیگانه منجر به تلاش‌هایی می‌شود که مربوط به مکان، آب و هوا و شخصیت شکل‌های حیات بیگانه است.

برای اولین بار، با ناوگانی از ناوچه ها که توسط یک کشتی سرمایه گذاری وحشتناک هدایت می شود، جهان را بپذیرید. اگر بازیکنان بتوانند کشتی‌های باری دزدان دریایی را در نبرد شکست دهند، مسافران می‌توانند برای کنترل این کشتی سوار شوند.

هسته اصلی این به روز رسانی Omega Expedition است که از ابتدا به عنوان یک معرفی کامل برای بازیکنان جدید ساخته شده است، اما با برخی از بهترین جوایز در هر اکتشاف تا به امروز، از جمله یک کشتی ستاره ای جدید و زیبا برای کاوش در جهان با .

در تقریباً هشت سال پس از راه‌اندازی، از طریق بیش از ۲۵ به‌روزرسانی رایگان، دنیای No Man’s Sky گاهی اوقات از نظر وسعت و عمق بسیار زیاد شده است. از طریق یک سری ماموریت‌های سریع و نقاط عطف، اکسپدیشن‌های امگا شما را از طریق اصول پایه‌سازی، تجارت، نبرد فضایی، اطلاعات علمی و خیلی چیزهای دیگر راهنمایی می‌کنند. در صورت خرید بازی و ادامه سفر، هر گونه پیشرفتی که داشته باشید، حفظ خواهد شد.

اکسپدیشن امگا به مدت ۲ هفته از پنجشنبه ۱۵ فوریه اجرا می شود و برای اولین آخر هفته تا دوشنبه ۱۹ فوریه رایگان است.

چه مدتی با ما در سفر بوده باشید، چه بازیکنی هستید که به دنبال راهی برای بازگشت است، یا تازه واردی هستید که همیشه می‌خواهد نگاهی به آنچه No Man’s Sky دارد بیاندازد، همه خوش آمدید. و هرگز زمان بهتری برای پیوستن وجود نداشته است.

سفر ما ادامه دارد.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/15/no-mans-sky-universe-opens-to-newcomers-for-limited-time-with-new-omega-expedition-launching-today/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *