دوج و جیپ پلتفرم جدیدی را معرفی می‌کنند که قدرت هلکت را در قالب خودروهای الکتریکی به ارمغان می‌آورد

دوج و جیپ پلتفرم جدیدی را معرفی می‌کنند که قدرت هلکت را در قالب خودروهای الکتریکی به ارمغان می‌آورد

در مورد شارژ و پایان باتری، Stellantis می گوید که از یک باتری ۱۱۸ کیلووات ساعتی و شارژ ۴٫۵ کیلووات ساعت در دقیقه پشتیبانی می کند، به این معنی که ممکن است کمتر از نیم ساعت طول بکشد تا بیشتر شارژ بزرگترین باتری روی پلت فرم را دوباره پر کند. پلتفرم STLA Large همچنین از پیشرانه‌های هیبریدی بنزینی و تنظیمات چرخ‌های جلو، چهار چرخ یا چرخ‌های عقب پشتیبانی می‌کند.

برای قدرت، شتاب یک پلت فرم بزرگ EV از یک توقف کامل تا سرعت بزرگراه در حدود دو ثانیه بی‌معنی است و چنین اعدادی فقط توسط تسلا مدل S شطرنجی، یاقوت کبود بادی شفافو البته چلنجر SRT Demon 170 خود دوج. این باید قلب هر طرفدار اتومبیل عضلانی را گرم کند که دوج برای عملکرد و قدرت مشابه هلکت با اولین خودروی برقی خود تلاش می کند.

اگر فکر می‌کردید خودروهای برقی مانند GMC Hummer یا چهار موتوره Rivian R1S مضحک هستند، ما هنوز نخواهیم دید که دوج، سازنده نسخه‌ای با قدرت بیش از ۷۰۰ اسب بخار از دورانگو، چه چیزی در راه است. Stellantis می‌گوید: «به طور کلی، پلتفرم STLA Large پتانسیل حمل قدرت فوق‌العاده‌ای را دارد که عملکرد بهتری از هر یک از هلکت‌های V-8 موجود دارد.» این کاملاً بیانیه است.


منبع: https://www.slashgear.com/1497613/dodge-jeep-electric-platform-challenges-hellcat-v8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *