تعمیر هدست ویژن پرو اپل تقریباً به اندازه یک دستگاه جدید هزینه دارد – مگر اینکه این کار را انجام دهید

تعمیر هدست ویژن پرو اپل تقریباً به اندازه یک دستگاه جدید هزینه دارد – مگر اینکه این کار را انجام دهید

پیش‌سفارش ویژن پرو اپل به طور رسمی افتتاح شده است و به همراه آن، این شرکت اطلاعاتی در مورد هزینه تعمیر هدست منتشر کرده است.

اگر طرح بیمه AppleCare Plus ندارید، آماده باشید که یک تن از جیب خود بخرید زیرا قیمت ها نجومی است. طبق صفحه پشتیبانی رسمی، تعمیرات به دو دسته تقسیم می شوند: “شیشه روکش ترک خورده” و “سایر آسیب”. هزینه اولی ۷۹۹ دلار تخمین زده می شود در حالی که دومی ۲۳۹۹ دلار برای شما هزینه خواهد داشت. مانند AppleInsider اشاره می کنداین حدود “۷۰ درصد از قیمت یک جدید است.” [unit]” به خاطر داشته باشید که برچسب‌های قیمتی که در اینجا ذکر شده است شامل حمل و نقل یا مالیات نمی‌شود، بنابراین انتظار داشته باشید که قیمت‌ها حتی بالاتر باشند. علاوه بر این، اپل حتی اگر به طور تصادفی آسیب دیده باشد، شیشه پوشش را تعمیر نخواهد کرد. به نظر می رسد تنها آسیبی که آنها برای صاحبان بیمه نشده ترمیم خواهند کرد، نقص های تولیدی است.

باتری‌ها نیز قابل سرویس هستند، اما اپل نمی‌گوید هزینه آن چقدر است. تنها چیزی که می گویند این است که یک تکنسین آن را “با هزینه” درست می کند. همچنین، باتری فرسوده شده در اثر استفاده معمولی را جایگزین نمی‌کند، زیرا این نوع خرابی مشمول گارانتی نمی‌شود.

امیدوارم بیمه داشته باشی

اگر تو داری AppleCare Plus برای ویژن پروهزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، پوشش سخت افزاری گسترش می یابد و به کارشناسان شرکت دسترسی خواهید داشت.

به جای پرداخت ۸۰۰ دلار برای تعمیر شیشه، کاربران بیمه شده تنها باید ۳۰۰ دلار بپردازند. این آسیب تصادفی را نیز پوشش می دهد. در مورد سایر انواع خسارت نیز همینطور است. به جای پرداخت اسکناس ۲۴۰۰ دلاری، قیمت به ۳۰۰ دلار کاهش می یابد. سرویس باتری تحت AppleCare Plus به طور قابل توجهی بهتر است. تعویض منبع تغذیه رایگان خواهد بود، اما باتری باید «کمتر از ۸۰ درصد ظرفیت اصلی خود» را نگه دارد، در غیر این صورت شرکت از این امر امتناع خواهد کرد.

در مورد پوشش سخت افزاری گسترده، تکنسین های مجاز آسیب های تصادفی وارد شده به هدست را به تعداد نامحدودی تعمیر می کنند، با این حال، هر بار ۳۰۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت. علاوه بر این، تکنسین ها لوازم جانبی آسیب دیده مانند کابل شارژ را با ۳۰ دلار اضافی تعمیر می کنند.

وقتی نوبت به کارشناسان فوق‌الذکر می‌رسد، آنها به شما کمک می‌کنند تا هر مشکلی را در نرم‌افزار دستگاه برطرف کنید. آنها به سوالاتی که ممکن است در مسیریابی داشته باشید پاسخ خواهند داد visionOSچگونه به Wi-Fi متصل شوید و به شما در حل مشکلات مربوط به برنامه های شخص اول کمک کند.

تلاش گران قیمت

AppleCare Plus برای ویژن پرو به صورت دو طرح مجزا در دسترس است: ماهانه و مدت ثابت. برنامه ماهانه ۲۴٫۹۹ دلار برای شما هزینه دارد در حالی که گزینه ثابت ۴۹۹ دلار برای دو سال تمام هزینه شما را خواهد داشت. اگر قصد دریافت بیمه دارید، می توانید آن را با هدست در هنگام پرداخت یا ظرف ۶۰ روز پس از خرید آنلاین آن خریداری کنید. بنابراین، محدودیت زمانی عجیبی برای دریافت AppleCare Plus وجود دارد، اما با توجه به اینکه ممکن است به دنبال یک اسکناس ۲۴۰۰ دلاری بدون بیمه باشید، ممکن است بهتر باشد آن را انتخاب کنید.

Vision Pro خود را به عنوان یک تلاش گران قیمت ثابت می کند. نه تنها به دلیل تعمیرات، بلکه به دلیل انبوه لوازم جانبی. باتری های اضافی هزینه ۲۰۰ دلار موارد سفر ۲۰۰ دلار دیگر هستند درج لنزهای اپتیکال زایس از ۹۹ دلار شروع می شود و این لیست ادامه دارد. آ نگهدارنده برای باتری تماما از پلاستیک ساخته شده ۵۰ دلار است. مشتریان علاقه مند باید مطمئن شوند که کیف پول آنها می تواند چنین سرمایه گذاری را انجام دهد یا در زیر آن قرار بگیرد.

اگر به دنبال یک هدست واقعیت مجازی ارزان‌تر هستید، فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین معاملات هدست واقعیت مجازی برای ژانویه ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/repairing-apples-vision-pro-headset-will-cost-almost-as-much-as-a-new-unit-unless-you-do-this

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *