دوربین‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا: بر اساس افشاگری‌ها و شایعات چه انتظاراتی باید داشت

را سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به احتمال زیاد خواهد بود بهترین گوشی دوربین زمانی که احتمالاً در ۱۷ ژانویه عرضه می شود، می توانید خرید کنید Samsung Galaxy S23 Ultra در حال حاضر در صدر لیست بهترین تلفن های دوربین دار ما قرار دارد و منطق حکم می کند که S24 Ultra احتمالاً یک پیشرفت خواهد بود.

ما چیزی بیش از منطق داریم که باید ادامه دهیم، زیرا سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز به طور گسترده فاش شده است، و بنابراین ما ایده خوبی از همه موارد داریم. مشخصات Samsung Galaxy S24 Ultra – از جمله دوربین های آن.

در ادامه، محتمل‌ترین سخت‌افزار و ویژگی‌های دوربین را بر اساس درزها و شایعات شرح داده‌ایم. فقط توجه داشته باشید که تا زمانی که سامسونگ مشخصات را در ۱۷ ژانویه تایید نکند، احتمال اشتباه وجود دارد.

دوربین های Samsung Galaxy S24 Ultra: مشخصات شایعه شده در یک نگاه

قبل از اینکه نگاهی عمیق به مشخصات دوربین احتمالی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا داشته باشیم، در اینجا یک مرور کلی از آنچه انتظار داریم آورده شده است. این جزئیات بیشتر برگرفته از یکی از مشخصات گسترده سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شد (که تا حد زیادی با نشت های قبلی مطابقت دارد).

Samsung Galaxy S24 Ultra احتمالا چه دوربین هایی خواهد داشت؟

دوربین‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا: بر اساس افشاگری‌ها و شایعات چه انتظاراتی باید داشت

Samsung Galaxy S23 Ultra (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

در حالی که درزهای اولیه در مورد دوربین هایی که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهد داشت، اختلاف نظر داشت، تمام نشت های اخیر دوربین در یک جهت است. بنابراین، این جهت است که ما در اینجا (و در نمودار بالا) بر روی آن تمرکز خواهیم کرد، زیرا اینها تقریباً مطمئناً مشخصات دوربین این تلفن هستند – به هر حال کم و بیش.

ما منتظر یک آرایه دوربین پشت چهارگانه هستیم، درست مانند Samsung Galaxy S23 Ultra، اما با برخی تفاوت ها. اکثر منابع به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مانند S23 Ultra اشاره می کنند و احتمالاً از همان سنسور و لنز آن گوشی استفاده می کند.

ظاهراً قرار است یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض به آن ملحق شود که احتمالاً دوباره همان سخت افزار گلکسی اس ۲۳ اولترا با میدان دید ۱۲۰ درجه خواهد بود.

برای عکس های تله فوتو احتمالاً دو لنز خواهید داشت که گفته می شود یکی از آنها ۱۰ مگاپیکسل f/2.4 با زوم اپتیکال ۳ برابر است. این دوباره همان چیزی است که Samsung Galaxy S23 Ultra دارد.

تفاوت اصلی سخت افزاری با گلکسی اس ۲۳ اولترا، دوربین پشتی نهایی است که برای گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی f/3.4 با زوم اپتیکال ۵ برابری است. این به جای یک پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی f/4.9 با زوم اپتیکال ۱۰ برابر در Galaxy S23 Ultra است.

بنابراین احتمالاً در Samsung Galaxy S24 Ultra مگاپیکسل بیشتر اما فاصله زوم کمتری خواهید داشت. با این حال، علیرغم اینکه زوم اپتیکال ۵ برابر گزارش شده است، لیست مشخصات فاش شده نشان می دهد گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنین قادر به برش ۱۰ برابری با کیفیت اپتیکال خواهد بود.

در واقع به گفته افشاگر @UniverseIce، زوم ۱۰ برابری در Samsung Galaxy S24 Ultra در واقع بهتر از Galaxy S23 Ultra است. بنابراین احتمالاً جای نگرانی زیادی وجود ندارد. S24 Ultra همچنین قادر به زوم فضایی ۱۰۰ برابری خواهد بود که مطابق با مدل فعلی است و احتمالاً دیجیتال خواهد بود – و بنابراین از نظر تئوری افت کیفیت قابل توجهی خواهد داشت.

سایر سخت افزارهای لو رفته دوربین شامل لرزشگیر اپتیکال تصویر برای همه این لنزها به غیر از لنز فوق عریض، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی (درست مانند سال گذشته) و توانایی ضبط ویدیو با کیفیت تا ۸K با حداکثر سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است.

به غیر از دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی، به نظر می رسد این آرایش کلی دوربین مانند Galaxy S23 Ultra باشد. اما یکی دیگر از تفاوت‌های احتمالی، حضور شدید هوش مصنوعی در سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا است. سامسونگ به طور قابل توجهی هوش مصنوعی را به عنوان یکی از ویژگی‌های بزرگ سری گلکسی S24 معرفی کرده استو نشت به ما این ایده را داده است که انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

از همه مهمتر، الف نشت هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy S24 Ultra به تلفن اشاره می کند که به شما امکان می دهد افراد، حیوانات خانگی و اشیاء را از یک موقعیت به موقعیت دیگر در عکس ها منتقل کنید، همچنین می توانید یک عکس را فراتر از مرزهای آن گسترش دهید و یک سوژه را از یک تصویر به تصویر دیگر منتقل کنید. این صدا بسیار شبیه به گوگل پیکسل ۸ویرایشگر جادویی.

یک نشت هوش مصنوعی دیگر نیز این را اضافه کرد Samsung Galaxy S24 Ultra ممکن است بتواند از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت ویدیوهای ضبط شده استفاده کند با کاهش دانه بندی و بهبود تثبیت، و اینکه حتی ممکن است بتوانید اشیاء ناخواسته را از روی گیره ها پاک کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Galaxy S24 Ultra


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/samsung-galaxy-s24-ultra-camera

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *