دوربین‌های Google Nest تا ۳۳ درصد تخفیف در فروش اولیه اکتبر در اوایل اکتبر دارند

درست قبل از فروش روز اول اکتبر Google “Big Deal Days”، چندین محصول Nest در فروش هستند، برخی از آنها به قیمت های پایین همیشه بازگشته اند. آسان برای نصب Nest Doorbell (باتری) و Nest Cam Outdoor دارای تخفیف های ویژه ۶۰ دلاری هستند که به شما امکان می دهد هر کدام را تنها با ۱۲۰ دلار (۳۳ درصد تخفیف) خریداری کنید. در همین حال، دوربین داخلی Nest Security Cam نیز با قیمت ۷۰ دلار (۳۰ درصد تخفیف) به فروش می رسد که یکی از شدیدترین تخفیف هایی است که دیده ایم.

Nest Doorbell (باتری) یک مورد محبوب است زیرا نصب آن بسیار ساده تر از هر زنگ در با سیمی است. همانند دوربین‌ها، زمانی که بازدیدکننده داشته باشید، هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کند و می‌توانید از طریق تلفن و بلندگو و میکروفون داخلی با آنها چت کنید. «هشدارهای هوشمند» گوگل می تواند تفاوت بین بازدیدکننده، بسته در حال تحویل، مشاهده حیوان و موارد دیگر را تشخیص دهد، بنابراین می توانید ببینید که آیا موقعیتی نیاز به توجه فوری شما دارد یا خیر. اگر قیمت معمولی ۱۸۰ دلاری شما را مجبور به مکث کرده است، همینطور است اکنون با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می رسد.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید Nest Cam Outdoor فقط ۱۲۰ دلاریا ۶۰ دلار از قیمت معمولی ۱۸۰ دلاری. این مدل بدیهی است که طراحی ضد آب و هوا دارد تا بتوانید آن را در خارج از خانه خود نصب کنید، همراه با دید در شب توسعه یافته برای شناسایی بهتر مزاحمان در فضای باز. همچنین دارای یک باتری داخلی است که به شما امکان می دهد آن را بدون نیاز به دوشاخه AC تنظیم کنید و بسته به میزان استفاده، تا هفت ماه عمر باتری را قبل از شارژ مجدد ارائه می دهد.

معاملات دیگر نیز موجود است. Nest Cam indoor به گونه ای طراحی شده است که با طیف وسیعی از رنگ ها، پایه داخلی، پایه دیواری و لولا با خانه شما ترکیب شود و در حال حاضر به قیمت ۷۰ دلار به فروش می رسد یا ۳۰ درصد تخفیف از قیمت معمولی. فروش نیز شامل زنگ در Google Nest (سیمی) و محصولات دیگر – برای دیدن همه چیز اینجا را بررسی کنید.

راهنمای خرید ماه اکتبر شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان Autoblog بشنوید بهترین معاملات روز اول پاییز برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-nest-cameras-are-up-to-33-percent-off-in-early-october-prime-day-sale-075727282.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/google-nest-cameras-are-up-to-33-percent-off-in-early-october-prime-day-sale-075727282.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *