دوربین درخشان Canon EOS R5 با قیمت کمتر از ۳۰۰۰ دلار، انتخاب من از تخفیف‌های دوربین Cyber ​​Monday است.

این بیش از سه سال است، اما Canon EOS R5 همچنان بهترین دوربین عکاسی این شرکت است و امروز حتی بهتر از زمانی است که راه اندازی شد، زیرا چندین به روز رسانی سیستم عامل را برای بهبود عملکرد خود دریافت کرده است.

انتقاد اصلی ما از معجزه بدون آینه با سنسور فول فریم ۴۵ مگاپیکسلی و فیلمبرداری ۸K این بود که گران است (همانطور که فرمت کارت ذخیره سازی آن است) – اما به لطف این دیگر اینطور نیست. معاملات سایبری دوشنبه که قیمت کلان ۱۳۵۰ دلاری را کاهش می دهد.

لیست قیمت EOS R5 فقط برای بدنه ۳۸۹۹ دلار است، اما اکنون کمتر است ۳۰۰۰ دلار در B&H Photo برای اولین بار – و به عنوان آبدار معامله دوربین سایبر دوشنبه جایزه، B&H Photo یک SSD قابل حمل ۲ ترابایتی SanDisk V2 به ارزش ۴۵۰ دلار را به صورت رایگان وارد می کند (اگرچه این SSD قیمت خود را کاهش داده است. ۴۵۰ تا ۱۰۰ دلار در B&H Photoدر صورت علاقه).

بیشتر تخفیف‌های دوربین Cyber ​​Monday تقریباً شبیه به آنچه در آن دیده بودیم، و در زمان ساخت جمعه سیاه، از جمله Canon EOS R5 که چند روز پیش به زیر ۳۰۰۰ دلار رسید، هستند. اما اکنون، با یک SSD قابل حمل که در B&H Photo گنجانده شده است، این معامله انتخاب من از معاملات Cyber ​​Monday است.

بهترین معامله سایبری دوشنبه برای Canon EOS R5: 2999 دلار با ۲ ترابایت SSD قابل حمل SanDisk

دوربین درخشان Canon EOS R5 با قیمت کمتر از ۳۰۰۰ دلار، انتخاب من از تخفیف‌های دوربین Cyber ​​Monday است.

Canon EOS R5 (بدنه با کیت ذخیره سازی قابل حمل): بود ۳۸۹۹ دلار اکنون ۲۹۹۹ دلار در B&H Photo

۱۳۵۰ دلار پس انداز کنید: بهترین دوربین عکاسی کانن بیشترین کاهش قیمت خود را داشته است. فول فریم EOS R5 دارای تصاویر ثابت ۴۵ مگاپیکسلی، فوکوس خودکار عالی، و یکی از بهترین سیستم های لرزشگیر درون بدنه است و عکاسی با آن لذتی همه جانبه دارد. همچنین یک دوربین فوق‌العاده برای فیلم‌برداری است، زیرا یکی از اولین دوربین‌های هیبریدی است که ویدیوهای ۸K را منتشر می‌کند، در حالی که می‌توانید ویدیوهای ۴K با نرخ فریم تا ۱۲۰p بگیرید. این قیمت در جمعه سیاه بود، اما برای Cyber ​​Monday B&H Photo یک SSD قابل حمل ۲ ترابایتی SanDisk به ارزش ۴۵۰ دلار را وارد کرده است، که این معامله روز من است.

بررسی قیمت: ۲۹۹۹ دلار فقط بدنه در آمازونمشاهده معامله

Canon EOS R5 در برابر Sony A7R V و Nikon Z8 قرار می گیرد. همه این دوربین‌های حرفه‌ای معتبر، دوربین‌های بدون آینه همه‌جانبه هستند، با عکس‌های با وضوح بالا و قابلیت ضبط ویدیوی مناسب. و علیرغم اینکه EOS R5 چند سال از رقبای خود بزرگتر است، هنوز هم در مقابل آنها ایستادگی می کند، که نشان می دهد چقدر از بازی در سال ۲۰۲۰ جلوتر بوده است.

فرم جمع و جور، کیفیت ساخت عالی، EVF 5.76 متری، انتخاب گسترده لنزها، تثبیت‌کننده تصویر پیشرو در صنعت، به‌علاوه فوکوس خودکار فوق‌العاده کانن با هم ترکیب می‌شوند. اگر قرار است فقط یک دوربین حرفه‌ای داشته باشید که هر چیزی از عکاسی پرتره و منظره گرفته تا فیلمبرداری را پوشش می‌دهد، در اینجا نمی‌توانید اشتباه کنید.

با این معامله Cyber ​​Monday، EOS R5 نیز هزینه کمتری نسبت به رقبای خود دارد. معمولاً نمی‌توانید Canon را به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه انتخاب کنید، اما امروز می‌توانید.

همه TechRadar را ببینید دوشنبه سایبری پوشش.

عکاسی که Canon EOS R5 را روی صورت خود گرفته است

(اعتبار تصویر: آینده)

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری ایالات متحده

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ دوشنبه سایبری!


منبع: https://www.techradar.com/cameras/mirrorless-cameras/the-brilliant-canon-eos-r5-for-under-dollar3000-is-my-pick-of-the-cyber-monday-camera-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *