دوربین عالی Canon EOS R6 II اکنون با قیمتی بی نظیر در جمعه سیاه در دسترس است

این یک فراخوان برای دوربین هیبریدی بدون آینه سال بود جوایز انتخاب TechRadar 2023و درخشان Canon EOS R6 Mark II به سختی عنوان را از دست داد. این یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی فول فریم فوق العاده سریع با فوکوس خودکار باورنکردنی و سرعت عکسبرداری تا ۴۰ فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی است. ویدئوی ۴K 60 فریم بر ثانیه با پهنای کامل را با رنگ ۱۰ بیتی اضافه کنید، و EOS R6 II یک مدل میان رده همه جانبه بسیار چشمگیر است که همه موارد را برای یک هیبریدی مدرن مشخص می کند.

هیچ کاهش قیمت قابل توجهی در این مدل محبوب که یکی از آن ها است، صورت نگرفته است بهترین دوربین های بدون آینه، حتی در حوالی جمعه سیاه. اما اکنون، درست به موقع برای فصل جشن، برای اولین بار به زیر ۲۰۰۰ دلار / ۲۲۰۰ پوند کاهش یافته است. کاهش قیمت ۵۰۰ دلاری از قیمت فهرست ۲۴۹۹ دلار به این معنی است که بدنه EOS R6 II اکنون فقط برای ۱۹۹۹ دلار در آدوراما در ایالات متحده، در حالی که در انگلستان است ۲۱۷۹ پوند در آمازون.

اگر به یک لنز با دوربین نیاز دارید، دو کیت در ایالات متحده از طریق همان پیوند Adorama موجود است. با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM با قیمت ۲۲۹۹ دلار یا با لنز RF 24-105mm f/4 L IS USM pro با قیمت ۳۰۹۹ دلار. می‌توانید همان قیمت را در B&H Photo و Amazon در ایالات متحده دریافت کنید، اما Adorama چند ویژگی اضافی را که در زیر ذکر شده است را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

اگر به یک دوربین بدون آینه زیر ۲۰۰۰ دلار / ۲۲۰۰ پوند فکر می کنید، این می تواند بهترین خرید برای قبل از تعطیلات باشد. حتی برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش باکسینگ دی در بریتانیا.

بهترین معامله امروز Canon EOS R6 Mark II در ایالات متحده

دوربین عالی Canon EOS R6 II اکنون با قیمتی بی نظیر در جمعه سیاه در دسترس است

Canon EOS R6 Mark II (فقط بدنه): بود ۲۴۹۹ دلار اکنون ۱۹۹۹ دلار در آدوراما

۵۰۰ دلار تخفیف: در طول جمعه سیاه، بهترین معامله EOS R6 II که پیدا کردیم ۲۰۰ دلار تخفیف داشت، بنابراین این قیمت زیر ۲۰۰۰ دلاری فقط برای بدنه بهترین قیمتی است که تا به حال دیده‌ایم، برای یکی از بهترین دوربین‌های هیبریدی بدون آینه در سال ۲۰۲۳٫ همچنین این قیمت نیز هست. همان قیمت در B&H Photo و Amazon. با این حال، اگر از Adorama خرید کنید، یک باتری یدکی Canon LP-E6NH و کارت Lexar Professional 128GB به ارزش ۱۲۳٫۹۹ دلار به صورت رایگان دریافت می کنید. اگر از ابتدا شروع می کنید، با لنز ۲۴-۱۰۵mm f4-7.1 STM با قیمت ۲۲۹۹ دلار یا با لنز ۲۴-۱۰۵mm f/4 pro با قیمت ۳۰۹۹ دلار از طریق همین لینک در دسترس است.

بررسی قیمت: ۱۹۹۹ دلار در B&H Photo و ۱۹۹۹ دلار در آمازونمشاهده معامله

بهترین معامله امروز Canon EOS R6 Mark II در بریتانیا

دوربین عالی Canon EOS R6 II اکنون با قیمتی بی نظیر در جمعه سیاه در دسترس است

Canon EOS R6 Mark II (فقط بدنه): بود ۲۷۷۹ پوند اکنون ۲۱۷۹ پوند در آمازون

۶۰۰ پوند صرفه جویی کنید: اگر در بریتانیا خرید می‌کنید، می‌توانید با تخفیف ۶۰۰ پوندی EOS R6 II در آمازون، آن را به ۲۱۷۹ پوند کاهش دهید، که پایین‌ترین قیمت برای دوربین هیبریدی با توانایی بالا است. در طول بلک فرایدی، این نسل اول EOS R6 بود که تا حد زیادی از کاهش قیمت برخوردار بود ۱۰۰۰ پوند تخفیف در Jessopsاز ۲۳۹۹ پوند به ۱۳۹۹ پوند کاهش یافته است و این معامله هم اکنون در دسترس است.مشاهده معامله

در آمریکا یا بریتانیا نیست؟ بهترین معاملات Canon EOS R6 Mark II را در منطقه خود در زیر بیابید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!


منبع: https://www.techradar.com/cameras/mirrorless-cameras/the-awesome-canon-eos-r6-ii-is-now-available-for-a-black-friday-beating-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *