دوربین فوری نمادین Polaroid SX-70 در سال جدید به عنوان مجموعه لگو جاودانه خواهد شد – سال ۲۰۲۴ را بیاورید!

دوربین مورد علاقه من برای نگاه کردن، Polaroid SX-70 است. در واقع، من یک نسخه چرمی قهوه ای دارم و در قفسه کتاب من در خانه قرار دارد. این یک دوربین فوری کلاسیک در سال ۱۹۷۲ معرفی شد و ۵۰ سال بعد به نظر می رسد تبدیل به یک مجموعه جذاب لگو شود. من به سادگی نمی توانم صبر کنم تا آن را به دست بگیرم!

من اخیراً نظرات خود را در مورد دوربین SLR الهام گرفته شده به اشتراک گذاشتم مجموعه سازنده دوربین Lego Retro 3-in-1 که در وب سایت رسمی Lego با قیمت ۲۰ دلار / ۱۷٫۹۹ پوند در دسترس است و با تاریخ شروع فروش ۱ ژانویه ۲۰۲۴ فهرست شده است. اکنون، با توجه به تمام سایت‌های اصلی طرفداران لگو، یک لگو پولاروید SX-70 One Step (مجموعه شماره ۲۱۳۴۵) نیز در افق وجود دارد که تاریخ عرضه آن نیز در روز سال نو شایع است.

من یک طرفدار بزرگ دوربین و لگو هستم و مانند اتوبوس‌ها، سال‌ها منتظر نمایش مجموعه‌ای با مضمون دوربین بوده‌ام، فقط برای دو نفر در یک زمان. با این حال، من شکایت نمی کنم – ۱ ژانویه ۲۰۲۴ باید یک روز خاص باشد!

تصویر ۱ از ۲

دوربین فوری نمادین Polaroid SX-70 در سال جدید به عنوان مجموعه لگو جاودانه خواهد شد – سال ۲۰۲۴ را بیاورید!

(اعتبار تصویر: لگو)
تصویر ۲ از ۲

جعبه مجموعه دوربین فوری Lego Polaroid

(اعتبار تصویر: لگو)

بر اساس شایعات، مجموعه دوربین Retro یک ساخت ۲۶۱ قطعه خواهد بود که برای افراد هشت سال و بالاتر توصیه می شود. به گزارش سایت هواداران آجر بالا Lego Polaroid SX-70 One Step قیمتی معادل ۷۹٫۹۹ دلار (تقریباً ۶۳ پوند) دارد، تقریباً دو برابر تعداد قطعات خواهد داشت و فقط برای بزرگسالان با رده سنی ۱۸+ توصیه می شود – نه این که این امتیاز فرزندان من را ناامید کند.

مانند مجموعه دوربین یکپارچهسازی با سیستمعامل، ساختار Polaroid SX-70 دارای بسیاری از ویژگی‌های جذاب است که طرفداران SX70 مانند من لبخند می‌زنند، از جمله منظره یاب، دکمه شاتر و درب نوار کاست فیلم “کار”.

علاوه بر دوربین، یک بسته فیلم را نیز برای ساخت به همراه چند چاپ فوری دریافت می‌کنید، و به نظر می‌رسد که فیلم را می‌توان در دوربین قرار داد طوری که گویی پس از گرفتن عکس خارج شده است. مرتب

تصویر ۱ از ۲

ساخت دوربین فوری Lego Polaroid تکمیل شده و در دست است

(اعتبار تصویر: لگو)
تصویر ۲ از ۲

ساخت دوربین فوری Lego Polaroid تکمیل شده و در دست است

(اعتبار تصویر: لگو)

بسیاری از نکات طراحی، مانند نوار رنگین کمان در وسط دوربین، به لطف آجرهای لگو واقعی است، در حالی که شکوفایی های دیگر مانند نام دوربین و تصاویر روی چاپ های فوری بدون شک برچسب هستند.

در اوایل سال جاری، لگو یک دوربین ادای احترام والت دیزنی (با شماره مجموعه ۴۳۲۴۰) را به عنوان بخشی از صدمین سالگرد تاسیس این غول سرگرمی راه اندازی کرد و اکنون برای خرید در دسترس است (لینک زیر را ببینید). با این حال، SX-70 یک دوربین فوری شناخته شده جهانی است – یک کلاسیک کالت – و من انتظار دارم که فروش بهتری داشته باشد. به هر حال در لیست آرزوهای من است. این یکی از آن مجموعه‌های لگو است که وقتی ساخته شد، به همین ترتیب باقی می‌ماند، و من در کنار SX-70 واقعی خود، جایی برای آن در قفسه کتاب رزرو می‌کنم!

اگر عاشق لگو هستید اما دوربین ها واقعاً مورد شما نیستند، دوربین های عالی زیادی وجود دارد معاملات لگو سایبر دوشنبه هنوز موجود است. ما همچنین مقدار زیادی از آنها را جمع آوری کرده ایم ایده های هدیه کریسمسبه علاوه راهنمای بهترین ها فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/the-iconic-polaroid-sx-70-instant-camera-will-be-immortalized-as-a-lego-set-in-the-new-year-bring-on-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *