دوربین های Blink همچنان برای جمعه سیاه با ۶۰ درصد تخفیف در فروش هستند

جمعه سیاه ممکن است آمده باشد و رفته باشد، اما اگر به دنبال محافظت از خانه خود هستید، دوربین های امنیتی Blink همچنان به فروش می رسد و برخی از محصولات این شرکت به اندازه پیش از دوشنبه سایبری نکته برجسته تبلیغات آخر هفته این است ، که به قیمت متوسط ​​۲۰ دلار تخفیف داده می شود. اگرچه این قیمت برای دوربین امنیتی کوچک Blink یک پایین ترین قیمت تمام دوران را نشان نمی دهد، اما همچنان با ۴۳ درصد کاهش قیمت ۳۵ دلاری آن قیمت خوبی دارد و تنها حدود ۳ دلار گران تر از آن چیزی است که Engadget در برخی از فروش های گذشته شاهد کاهش آن بوده است.

Blink Mini بهترین گزینه برای نظارت بر مناطق داخل خانه شما است. ضبط ویدیوی ۱۰۸۰p و صدای دو طرفه را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه تلفن همراه Blink با افراد دیگر و حیوانات خانگی ارتباط برقرار کنید. این دوربین همچنین می‌تواند هر زمان که حرکتی را تشخیص دهد، هشدارهای بی‌درنگ به گوشی شما ارسال کند. مانند سایر دستگاه های Blink، Mini با یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان برای طرح اشتراک Blink ارائه می شود. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ ها را در فضای ابری ذخیره کنند و تا ۹۰ دقیقه فیلم زنده را در یک جلسه پخش کنند. کیت نصب، کابل USB و آداپتور برق نیز در جعبه موجود است.

معامله دیگری که ارزش توجه دارد این است دارای پایه های شارژ پنل خورشیدی این بسته سه عدد را با هم ترکیب می کند نسل سوم دوربین های Blink Outdoor. به طور معمول کل کیت حدود ۴۲۵ دلار قیمت دارد، اما پس از ۶۰ درصد تخفیف، به ۱۶۹٫۹۶ دلار کاهش می یابد. پایه‌های شارژ پنل خورشیدی گنجانده شده نصب را بسیار ساده می‌کند، زیرا مانند برخی دیگر از سیستم‌های دوربین در فضای باز، نیازی به نگرانی در مورد سیم‌کشی یا باتری ندارید. علاوه بر این، مدل نسل سوم در برابر آب مقاوم است و برای کار در محیط‌های سرد تا ۴- درجه فارنهایت رتبه‌بندی شده است. دوربین داخلی ۱۰۸۰p دارای میدان دید ۱۱۰ درجه است. اگرچه آمازون یک مدل جدیدتر در فضای باز ارائه می دهد، کیت سه بسته همچنان یک بسته قانع کننده است، به خصوص زمانی که نزدیک به ۲۵۵ دلار تخفیف دارد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/blink-cameras-are-still-on-sale-for-black-friday-for-up-to-60-percent-off-164255049.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/blink-cameras-are-still-on-sale-for-black-friday-for-up-to-60-percent-off-164255049.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *