دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی زوم ۲۰۰ برابری دارد!

دوربین‌ گوشی‌های هوشمند هر سال بهتر می‌شود و حالا شماری از پرچمدارها درزمینه‌ی عکس‌برداری و فیلم‌برداری به بلوغ زیادی رسیده‌اند؛ اما شرکت‌هایی مانند ویوو همچنان به این فکر می‌کنند که بیشتر از رقبا خودشان را نشان دهند.

در همین راستا، گفته می‌شود که ویوو با گوشی ویوو X100 پرو پلاس قصد دارد زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری را ارائه دهد. این مقدار زوم با وجود دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

ویوو اغلب در گوشی‌های پرچم‌دارش شماری از بهترین سیستم‌های دوربین را ارائه می‌کند و این گفته برای دوربین گوشی ویوو X100 پرو پلاس نیز صدق خواهد کرد.

پرچمدار جدید ویوو اولین دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی صنعت موبایل با سنسور ۱/۱٫۵ اینچی (بخوانید یک روی یک‌و‌نیم) را خواهد داشت خواهد بود. نمونه اولیه‌ی این گوشی از زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری با فاصله‌ی کانونی ۱۰۰ میلی‌متر استفاده می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

ویوو X100 پرو پلاس در دوربین پریسکوپی زوم اپتیکال (بدون افت کیفیت) ۱۰ برابری ارائه خواهد داد. همچنین، به سیستم ویژه‌ای برای این گوشی اشاره شده است که می‌تواند پرتره‌های کم‌نقصی ثبت کند.

عرضه‌ی ویوو X100 پرو پلاس قرار است در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام بگیرد. این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، صفحه‌نمایش ۲K، اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک و سنسور اصلی Sony LYT-900 عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/413841-vivo-x100-pro-plus-200x-digital-zoom/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *