دوربین Google Pixel 8 به لطف یک ویژگی جدید حتی بهتر شده است

این گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در حال حاضر در بین بهترین گوشی های دوربین داراما به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Pixel Camera باید آن‌ها را حتی بهتر کند، زیرا اکنون می‌توانید ویدیوهای Night Sight Time Lapse بگیرید.

این به روز رسانی – توسط غیر رسمی مشاهده شده است کانال تلگرام گوگل نیوز (از طریق Android Authority) – به شما امکان می دهد یک ویدیوی تایم لپس در شب ضبط کنید، با پنج دقیقه فیلم ۱۰۸۰p یا ۲۰ دقیقه فیلم ۴K که به یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ای تبدیل می شود.

قبل از این به‌روزرسانی، حالت عکاسی نجومی پیکسل ۸ امکان تایم‌لپس حدود یک ثانیه را داشت، اما این باید ارتقای قابل توجهی در این زمینه باشد.

دوربین Google Pixel 8 به لطف یک ویژگی جدید حتی بهتر شده است

(اعتبار تصویر: Google / Google News)

ضامن های جدید و کاهش ویژگی های آینده

در حالی که این ویژگی سرفصل آخرین به‌روزرسانی دوربین پیکسل است، تنها یکی نیست، با آخرین نسخه همچنین یک کلید همیشه روشن برای Palm Timer اضافه شده است. این تایمر به شما امکان می دهد کف دست خود را بالا بیاورید تا بدون هندزفری عکس بگیرید، و قبلاً فقط زمانی در دسترس بود که تایمر دوربین سه یا ۱۰ ثانیه فعال بود.

به علاوه، اکنون یک کلید Ultra HDR در منوی تنظیمات دوربین وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت تمایل Ultra HDR را غیرفعال کنید.

به‌روزرسانی دوربین پیکسل که این ویژگی‌ها را به ارمغان می‌آورد نسخه ۹٫۲ است و اکنون در حال عرضه است، بنابراین اگر از پیکسل ۸ یا پیکسل ۸ پرو استفاده می‌کنید، باید بتوانید آن را از طریق فروشگاه Play دانلود کنید. اگر هنوز آپدیت را نمی بینید، احتمالاً به زودی برای شما ظاهر می شود.

اینها تنها محصولات جدید پیکسل نیستند که در این ماه وارد بازار می شوند همچنین به زودی انتظار می‌رود کاهش ویژگی پیکسل در دسامبر ۲۰۲۳ رخ دهدبا ویژگی جدید Video Boost کامل می شود.

این موضوع در زمان معرفی پیکسل ۸ اعلام شد و از پردازش خارج از دستگاه برای بهبود محدوده دینامیکی و رنگ ویدیوها استفاده می‌کند و به دوربین بهبود دیگری می‌بخشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/the-google-pixel-8s-camera-just-got-even-better-thanks-to-a-new-feature

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *