دوره بتای Frostpunk 2 اعلام شد

این استودیو ۱۱ بیتی توسعه دهنده War of Mine فاش کرده است که نسخه بتای Frostpunk 2 از ۱۵ آوریل تا ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ به صورت زنده پخش خواهد شد.

دوره دسترسی بتا در ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت انگلستان (۷ بعد از ظهر CEST، ۱۳:۰۰ ET، ۱۰ صبح PT) بر روی رایانه شخصی شروع می شود و به مدت هفت روز کامل اجرا می شود و به بازیکنان این فرصت را می دهد که از حالت sandbox، Utopia Builder Preview استفاده کنند.

تریلر تاریخ انتشار Frostpunk 2 فاش شد.در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که بازی نهایی به چندین زبان در دسترس خواهد بود، نسخه بتا فقط به زبان انگلیسی و چینی ساده شده قابل بازی خواهد بود.

ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که در نهایت این را با شما به اشتراک بگذاریم! این تیم در توییتر اعلام کرد.

“به Frostlands نابخشودنی بازگردید و نگاهی اجمالی به دنباله جاه طلبانه ما را تجربه کنید که در آن، در میان نیاز به زنده ماندن، با یک تهدید جدید و مرگبار روبرو خواهید شد: طبیعت انسان و عطش سیری ناپذیر آن برای قدرت. بتا بخشی از جعبه شنی را دارد. حالتی به نام پیش نمایش Utopia Builder.”

برای تضمین بلیط ورود خود به نسخه بتا، ۱۱ بیت به بازیکنان پیشنهاد می‌کند نسخه لوکس بازی را پیش‌سفارش کنند، که اکنون می‌توانید با ۱۰ درصد تخفیف از قیمت پیشنهادی این کار را انجام دهید. حتما بررسی کنید سیستم مورد نیاز اولا البته

Frostpunk 2 در تاریخ ۲۵ جولای برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شدهمچنین مستقیماً وارد PC Games Pass شوید. هیچ خبر دیگری در مورد نسخه کنسول وجود ندارد، اگرچه پس از ورود به Xbox Game Pass راه اندازی می شود. یک بار دیگر، شما وظیفه ساختن یک شهر برای زنده ماندن از عناصر و ایجاد تعادل بین تهدیدات مختلف تمدن کوچک خود را خواهید داشت که اکنون ۳۰ سال پس از بازی اصلی رخ می دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/frostpunk-2s-beta-period-has-been-announced?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *