دوشاخه برق خود را فراموش کنید، این رایانه شخصی کوچک می تواند از یک منبع برق غیرمنتظره – یک کابل اترنت استاندارد متصل به یک سوئیچ PoE کار کند.

دوشاخه برق خود را فراموش کنید، این رایانه شخصی کوچک می تواند از یک منبع برق غیرمنتظره – یک کابل اترنت استاندارد متصل به یک سوئیچ PoE کار کند.

Minisforum MS-01 را که یک ابزار قدرتمند است، پوشش داده است ایستگاه کاری سیار دارای پردازنده مرکزی Intel i9 نسل سیزدهم با کارایی بالا، گزینه های ذخیره سازی کافی و تمام پورت هایی که می توانید به آنها امیدوار باشید.

اگر به دنبال یک دستگاه توانمند و کوچک هستید، مطمئناً MS-01 ارزش نگاه کردن را دارد – اما اگر به هیچ چیز کاملاً قدرتمند نیاز ندارید، سازنده چینی جدید دیگری را نیز معرفی کرده است. مینی پی سی که ممکن است جالب باشد

S100-N100 یک کامپیوتر کوچک تقریباً به اندازه یک هاب USB است. برخلاف برادر بسیار پیشرفته‌تر خود، این دستگاه جدید توسط یک CPU Intel N100 (3.4Ghz) هدایت می‌شود. با این حال، با پیچ و تاب شگفت انگیزی همراه است. PC stick دارای یک پورت اترنت ۲٫۵ گیگابیتی است که از PoE پشتیبانی می کند، به این معنی که می توان آن را با استفاده از یک کابل اترنت استاندارد تغذیه کرد و به طور کامل نیاز به دوشاخه برق را از بین می برد.

ویندوز ۱۱ از پیش نصب شده است

یک پورت USB PD نیز وجود دارد که می‌توانید از آن برای تغذیه دستگاه یا اتصال آن به صفحه نمایش و همچنین یک دکمه پاور معمولی در کنار آن استفاده کنید.

S100-N100 دارای دو پورت USB 3.1 Type-A با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه و یک درگاه HDMI 2.0 در انتهای آن است و با ویندوز ۱۱ از پیش نصب شده، ۸ گیگابایت رم تک کاناله LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 عرضه می شود. اتصال بی سیم در قالب Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.2 ارائه شده است.

S100-N100 کیت بسیار قدرتمندی نیست، اما اگر به دنبال یک کامپیوتر کوچک هستید که می‌توانید از آن برای ایفای نقشی مشابه با Raspberry Pi استفاده کنید، می‌تواند مناسب باشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن S100-N100 وجود ندارد، اما Minisforum در حال برنامه ریزی برای عرضه آن در ماه های آینده است.

از طریق PC Watch

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/forget-your-power-plug-this-tiny-stick-pc-can-run-from-an-unexpected-power-source-a-standard-ethernet-cable-connected-to-a-poe-switch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *