دولت بایدن اکنون ماینرهای بزرگ ارزهای دیجیتال را ملزم می کند که مصرف انرژی خود را گزارش دهند

دولت بایدن اخیراً از طریق بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که به عملیات استخراج ارزهای دیجیتال برای گزارش مصرف برق نیاز دارد. این به دنبال نگرانی هایی است که این صنعت می تواند تهدیدی برای شبکه های برق کشور باشد و تأثیرات تغییرات آب و هوایی را تسریع بخشد.

برای این منظور، EIA 137 «ماینر ارز دیجیتال تجاری شناسایی شده» را که در ایالات متحده کار می کنند، هدف قرار داده است. این عملیات حدود ۲٫۳ درصد از مصرف انرژی ملی را تشکیل می دهد. این به که هست استفاده در همان دوره زمانی ماینرهای کریپتو در جهان در سال ۲۰۲۳ به اندازه کل کشور استرالیا از برق استفاده کردند. این کلی انرژی است برای پول اینترنتی با برند شیبا اینو بدون کاربرد عملی

جمع آوری داده ها از این هفته آغاز شد. هدف این نظرسنجی درک تقاضاهای فزاینده صنعت و اینکه کدام بخش از کشور بزرگترین کانون ارزهای دیجیتال است را به دست آورد تا سیاست گذاری در آینده اصلاح شود. EIA قبلاً کشف کرده است که تقریباً ۳۸ درصد از کل بیت کوین ها در ایالات متحده استخراج می شود که از ۳٫۴ درصد در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

EIA: “با افزایش استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، نگرانی ها در مورد ماهیت انرژی بر این تجارت و اثرات آن بر صنعت برق ایالات متحده افزایش یافته است.” که جزئیات بیشتری در پشت این نظرسنجی ارائه کرد.

EIA در ادامه خاطرنشان کرد که عملیات استخراج کریپتوهای بزرگ می‌تواند شبکه برق را در دوره‌های اوج فشار وارد کند، قیمت‌های انرژی بالاتر را برای مصرف‌کنندگان عادی تحمیل کند و بر انتشار دی‌اکسید کربن مرتبط با انرژی تأثیر منفی بگذارد. بیشتر برق تولید شده در سراسر جهان از سوزاندن سوخت های فسیلی حاصل می شود و این فرآیند دی اکسید کربن را در جو آزاد می کند.

گروه حمایت از انرژی پاک RMI تخمین می زند که استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده انجام می شود هر سال وارد جو می شود. این میزان تقریباً برابر با انتشار سالانه گازوئیل از صنعت راه آهن ایالات متحده است.

بزرگترین عملیات معدنی در این کشور در ۲۱ ایالت پراکنده است، اما تا حد زیادی در تگزاس، جورجیا و نیویورک دسته بندی شده است. این امر به ویژه برای تگزاسی ها به عنوان شبکه انرژی ایالت خطرناک است . بن هرتز-شارگل، مدیر شرکت مشاوره تحقیقات انرژی وود مکنزی، که عملیات استخراج کریپتو نه تنها بار بیشتری را بر شبکه انرژی ایالت وارد می کند، بلکه قیمت ها را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد.

هزینه های انرژی در تگزاس بر اساس تقاضای بلادرنگ است، بنابراین هرتز-شارگل تخمین می زند که ساکنان ایالت به دلیل استخراج ارزهای دیجیتال شاهد افزایش ۴٫۷ درصدی در قبوض ماهانه آب و برق خود هستند. او همچنین گفت که عملیات استخراج معدن در کنار تأسیسات انرژی تجدیدپذیر از قبل موجود است که انرژی پاک را از خانه ها و مشاغل مجاور دور می کند.

در دنیای کریپتو همه چیز عذاب و غم نیست. در سال ۲۰۲۲، اتریوم تا استخراج اتر سازگارتر با محیط زیست باشد. بنیاد اتریوم ادعا می کند که این امر باعث کاهش انتشار کربن در عملیات استخراج آن تا بیش از ۹۹ درصد می شود. با این حال، اتر تنها ۱۷ درصد از آن را تشکیل می دهد

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-biden-administration-now-requires-large-cryptocurrency-miners-to-report-their-energy-use-182831778.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-biden-administration-now-requires-large-cryptocurrency-miners-to-report-their-energy-use-182831778.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *