دو پهپاد مناسب برای مبتدیان را با ۱۴۹٫۹۷ دلار دریافت کنید

TL;DR: از طریق ۳ دسامبر، شما می توانید چنگ زدن دو پهپاد نینجا دراگون تنها با ۱۴۹٫۹۷ دلار به جای ۳۶۹٫۹۹ دلار – این ۵۹٪ در پس انداز است.


فصل هدیه دادن امسال به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌شود – به لطف فناوری‌های در حال پیشرفت و معاملات هفته سایبر. و شما به موقع رسیدید تا یکی از بهترین پیشنهادات ما را ببینید: پهپادهای دو به یک. Ninja Dragon Phantom K PRO و Alpha Z Pro را با قیمت ۱۴۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۶۹٫۹۹ دلار) تا ۳ دسامبر دریافت کنید. این قیمت انحصاری است.

کنترل ها و برچسب قیمت مناسب برای مبتدیان

در حالی که این پهپادهای نینجا مشخصات حرفه ای ندارند، اما برای هدیه دادن به افرادی که به آخرین فناوری یا عکاسی علاقه دارند عالی هستند. این برچسب قیمت مقرون به صرفه به این معنی است که آنها می توانند پرواز و گرفتن عکس های هوایی بدون ترس از شکستن ابزاری که چهار رقمی است.

ولی کنترل‌ها و ویژگی‌هایی مانند حالت نگه داشتن ارتفاع برای مبتدیان در هنگام پرواز به افراد تازه کار کمک کنید. به‌علاوه، هر دو پهپاد دارای حرکت چهار کاناله برای پرواز در ارتفاع، پایین، عقب یا جلو هستند و ۳۶۰ درجه می‌چرخند تا ترفندهای جالبی را انجام دهند.

هر پهپاد همچنین دارای یک دوربین ۴K و اتصال وای فای است تا خلبان بتواند تصاویر را در زمان واقعی یا واقعی مشاهده کند. عکس و فیلم بگیرید. برخی از خلبانان از گرفتن مناظر، مناظر هوایی از خانه های خود، یا منظره چشم پرنده از خیابان ها لذت می برند.

دو پهپاد نینجا با یک قیمت پایین

این پهپادهای نینجا تقریباً مشابه هستند، اما هر مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. Phantom K PRO دارای قابلیت تشخیص ژست است که به کاربران اجازه می دهد برای گرفتن عکس و فیلم با دست حرکت کنند و تا ۱۲ دقیقه زمان پرواز دارد. Alpha Z Pro تنها ۹ دقیقه زمان پرواز دارد، اما همچنین دارای دوربین دوم ۷۲۰p با تنظیمات ۹۰ درجه است.

گرفتن دو پهپاد نینجا به قیمت یکی، ۱۴۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۶۹٫۹۹ دلار)، قبل از اینکه این فروش هفته سایبری در ۳ دسامبر در ساعت ۱۱:۵۹ شب به وقت محلی به پایان برسد. نیازی به کوپن نیست

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
هواپیماهای بدون سرنشین

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-2-ninja-dragon-drone-bundle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *