دکتر وو هو! تریلر جدید Doctor Who اینجاست و تاریخ پخش آن نیز اعلام شده است

دکتر وو هو!  تریلر جدید Doctor Who اینجاست و تاریخ پخش آن نیز اعلام شده است

اگر از بازی ویژه Doctor Who لذت بردید کلیسایی در جاده روبیبی‌بی‌سی و دیزنی پلاس خبرهای خوبی برای شما دارند: فصل اول سریال با بازی Ncuti Gatwa به عنوان پانزدهمین دکتر تقریباً در راه است، و یک تریلر جدید برای شما وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

سریال جدید از می ۲۰۲۴ در iPlayer BBC در بریتانیا و در دیزنی پلاس در جاهای دیگر پخش می شود و همانطور که از تریلر می بینید بسیار خارق العاده به نظر می رسد. اسپویلرهای ملایم دنبال می شوند…

Doctor Who 2024: آنچه تاکنون می دانیم

بی‌بی‌سی تا کنون برخی از جزئیات را در قفسه سینه خود نگه داشته است، اما برای فصل آینده اشتهای ما را تحریک کرده است. همانطور که می دانیم Ncuti Gatwa در نقش The Doctor و Millie Gibson در نقش همراه او Ruby Sunday بازی می کنند و با هم در TARDIS سفر می کنند و با یک سری هیولاهای جدید روبرو می شوند.

این فصل دارای ترکیبی پر ستاره از جمله یاسمین فینی و بانی لنگفورد است که در نقش رز نوبل و مل بوش بازخواهند گشت و چهره های جدیدی نیز وجود خواهند داشت: جینکس مونسون به عنوان “قوی ترین دشمن دکتر تا کنون”. جاناتان گروف در نقش کلیدی مرموز، ایندیرا وارما در نقش دوشس و لنی راش در نقش موریس.

این چیز بسیار بسیار هیجان انگیزی است: گاتوا قبلاً هوویانس را با کاریزمای باورنکردنی خود جلب کرده است – گاردین گفت او “آنقدر کاریزماتیک است که می خواهید با او وارد تلویزیون شوید” و لس آنجلس تایمز می گوید که “نت های اصلی در اجرای گاتوا شور و شعف، شادی، گشاده رویی، عشوه گری، گستاخی و انرژی فوق العاده است” – و به نظر می رسد راسل تی دیویس، مجری برنامه، در حال حاضر در آتش است، با برنامه های ویژه تعطیلات که نقدهای تحسین آمیز زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه برای توتال فیلم، کلیسایی در جاده روبی «امیدبخش‌ترین شروع دوره دکتر هو» است.

Doctor Who در می ۲۰۲۴ در iPlayer (بریتانیا) و دیزنی پلاس بازمی‌گردد.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/dr-woo-hoo-the-new-trailer-for-doctor-who-is-here-and-the-streaming-date-has-been-announced-too

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *