دکمه عکسبرداری آیفون ۱۶ برای بزرگنمایی و فوکوس به لمس و فشار پاسخ می دهد

اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن دکمه ضبط جدید به آن است آیفون ۱۶ مدل ها، به عنوان ما ابتدا گزارش دادیم در سپتامبر هنگامی که اخبار در مورد دکمه اضافی منتشر شد، ما در ابتدا نمی دانستیم برای چیست، اما نام به ما نکاتی داد و بلومبرگ‘s مارک گورمن در ماه دسامبر تایید کرد که خواهد بود برای فیلم برداری استفاده می شود.

دکمه عکسبرداری آیفون ۱۶ برای بزرگنمایی و فوکوس به لمس و فشار پاسخ می دهد
اطلاعات اکنون چند جزئیات جدید در مورد عملکرد دکمه Capture به اشتراک گذاشته است، از جمله برخی از حرکاتی که این دکمه پشتیبانی خواهد کرد. این سایت می گوید که این دکمه به جای خازنی، مکانیکی است، اما به فشار و لمس پاسخ می دهد.

آیفون کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت به چپ و راست روی دکمه، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کنند، با فشار ملایم فوکوس کنند و با فشار قوی‌تر، ضبط را فعال کنند.

اپل قصد دارد دکمه کپچر را در سمت راست آیفون قرار دهد که در زیر دکمه پاور و در مکانی ایده‌آل برای دسترسی با انگشت در زمانی که آیفون در جهت افقی نگه داشته می‌شود، قرار گیرد. در حال حاضر، این محل آنتن mmWave در ایالات متحده است، اما با اضافه شدن دکمه اضافی، آنتن به سمت چپ دستگاه حرکت می کند.

مطابق با اطلاعاتاپل بر این باور است که دکمه جدید یک نقطه فروش عمده برای سری آیفون ۱۶ خواهد بود و این دکمه برای تقویت بیشتر آیفون به عنوان یک دوربین جایگزین برای فیلمبرداری افقی معرفی شده است.

اپل هنوز طراحی آیفون ۱۶ را نهایی نکرده است، بنابراین عملکرد و طراحی دکمه ممکن است در آینده تغییر کند.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/18/iphone-16-capture-button-touch-pressure/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *