دیزنی برای خرید Comcast و کنترل کامل Hulu

شرکت دیزنی در حال خرید بقیه Hulu از Comcast است اعلام کرد. این شرکت ۳۳ درصد از Hulu Comcast را که هنوز هم کنترل می‌کند، خریداری می‌کند و انتظار دارد به NBC یونیورسال حدود ۸٫۶۱ میلیارد دلار برای این معامله بپردازد، اگرچه مبلغ نهایی پس از ارزیابی که در سال آینده به پایان می‌رسد مشخص خواهد شد. مانند مجله نیویورک تایمز یادداشت ها، شرکت ها داشتند در سال ۲۰۱۹ توافق شد که Comcast می تواند دیزنی را مجبور به خرید سهام خود تا سال آینده کند و دیزنی می تواند Comcast را مجبور به فروش کند. این تلویزیون کابلی و شرکت رسانه ای تصمیم گرفت به جای صبر کردن تا سال ۲۰۲۴، مذاکرات با دیزنی را تسریع بخشد.

"به دست آوردن سهام Comcast در Hulu به ارزش بازار منصفانه باعث پیشبرد اهداف پخش جریانی دیزنی خواهد شد." دیزنی در اطلاعیه خود اعلام کرد. در اوایل سال جاری، این شرکت فاش کرد که راه اندازی خواهد کرد "تجربه یک برنامه" که ترکیبی از محتوای Disney+ و Hulu تا پایان سال ۲۰۲۳ است. در حالی که در آن زمان صراحتاً اعلام نکرد که قصد دارد Comcast را خریداری کند، این سرنخ بسیار بزرگی بود که نشان می‌داد تصاحب کامل Hulu در کار است. برنامه مستقل Hulu به این زودی ها از بین نخواهد رفت، اما پیشنهادات آن در دیزنی پلاس نیز با راه اندازی تجربه جدید در دسترس خواهد بود.

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، زمانی که برنامه استریم ترکیبی را اعلام کرد، گفت که این برنامه است "یک پیشرفت منطقی" از پیشنهادات مستقیم این شرکت به مصرف کننده "که فرصت های بیشتری را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند، در حالی که به مشترکین بسته دسترسی به محتوای قوی تر و کارآمدتر می دهد…" در مورد Comcast، این سرویس در حال حاضر سرویس استریم خود را دارد – Peacock – و نمایش های خود را به همین ترتیب انجام می دهد صدا در دسترس اعضای آن است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/disney-to-buy-out-comcast-and-take-full-control-of-hulu-054157026.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/disney-to-buy-out-comcast-and-take-full-control-of-hulu-054157026.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *