دیزنی رسماً Hulu را تصاحب می کند – منتظر یک دیزنی پلاس جدید با شارژر فوق العاده در آینده باشید

دیزنی رسماً Hulu را تصاحب می کند – منتظر یک دیزنی پلاس جدید با شارژر فوق العاده در آینده باشید

رسمی است: دیزنی مالکیت کامل Hulu را در اختیار می گیرد. همانطور که در اوایل سال جاری گزارش دادیماین بدان معناست که قادر خواهد بود یک سوپر استریمر برای مقابله با رقبایی مانند نتفلیکس – و برای مصرف کنندگان ایالات متحده به معنای مال شماست دیزنی پلاس به احتمال زیاد تجربه بسیار شبیه به آن در سایر نقاط جهان خواهد بود، با یک برنامه واحد دیزنی که بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام شرکت می آید، به تمام جریان های خانه موش دسترسی دارد. در خارج از ایالات متحده، هولو اصلی مانند فقط قتل در ساختمان در برنامه دیزنی پلاس از طریق تحویل داده می شوند ستاره دیزنی پلاسکه در قیمت دیزنی پلاس گنجانده شده است.

دیزنی مدتی است که مالک بخشی از Hulu بوده است، اما ۳۳ درصد از استریمر متعلق به Comcast بود. و اکنون دیزنی این سهم را نیز به قیمت ۸٫۶۱ میلیارد دلار می خرد. همانطور که دیزنی می گویداین خرید “اهداف استریم دیزنی را پیش خواهد برد.”

خرید Hulu توسط دیزنی برای استریم چه معنایی دارد؟

اگر معامله انجام شود – هنوز معامله ای انجام نشده است و رقم ۸٫۶۱ میلیارد دلار ممکن است بر اساس ارزیابی های شخص ثالث از ارزش Hulu افزایش یابد – دو گزینه ممکن وجود دارد. اولین مورد این است که دیزنی Hulu را در برنامه Disney Plus قرار می دهد و این سرویس را به سرویس یک مرحله ای شما برای انواع فیلم ها و نمایش ها تبدیل می کند. اما گزینه دوم بسیار آبدارتر است (اگرچه شاید در واقع جذاب تر نباشد).

مطابق با تنوعیک نظریه قدیمی در وال استریت این است که دلیل اینکه Hulu در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست این است که دیزنی تلاش کرده است تا ارزش آن را پایین نگه دارد تا زمانی که بتواند باقی مانده سهم را خریداری کند – و زمانی که آن سهم به دیزنی تبدیل شد، می‌تواند رایگان Hulu را به عنوان یک سرویس سرگرمی عمومی در سراسر جهان راه‌اندازی کند. با این حال، در حال حاضر، مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد: در ماه می، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، برنامه‌های این شرکت را برای گنجاندن محتوای Hulu در “تجربه پخش یکپارچه” توضیح داد.

به این زودی یا اصلاً انتظار هیچ اطلاعیه‌ای نداشته باشید – ما در ماه می با دیزنی تماس گرفتیم تا مشخص کنیم که آیا دیزنی پلاس Hulu را جذب می‌کند یا آن را جدا نگه می‌دارد و چه تأثیری در مناطق غیرآمریکایی خواهد داشت، و دیزنی نپذیرفت. اظهار نظرکردن.

چیزی که واضح است این است که این حرکت می تواند خبر بدی برای نتفلیکس باشد، که نه تنها از سوی دیزنی بلکه از سوی سرویس هایی مانند ظاهر جدید با رقابت فزاینده ای روبرو است. حداکثر. آنها شماره مشترکی که نتفلیکس دارد را ندارند، اما چیزی مانند ادغام Hulu در دیزنی پلاس با قیمتی گزاف می تواند آن سرویس ارتقا یافته را حتی بیش از نتفلیکس ضروری کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hulu/disney-is-officially-taking-over-hulu-expect-a-new-super-charged-disney-plus-in-the-future

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *