دیزنی پلاس شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده کرده است

دیزنی پلاس شروع به سختگیری در مورد اشتراک گذاری رمز عبور کرد سال گذشته در کاناداو اکنون در حال گسترش محدودیت به ایالات متحده است. مطابق با آستانه، سرویس استریم برای مشترکین خود در کشور ایمیل هایی ارسال می کند و آنها را از تغییر شرایط خدمات خود مطلع می کند. قرارداد خدمات آن اکنون بیان می کند که کاربران نمی توانند رمزهای عبور خود را خارج از خانواده خود به اشتراک بگذارند "مگر اینکه توسط [their] ردیف خدمات،" پیشنهاد ورود گزینه های اشتراک جدید در آینده.

آستانه می‌گوید Disney+ به مشترکین گفت که می‌توانند استفاده از حساب خود را تجزیه و تحلیل کنند "تعیین انطباق" اگرچه در مورد چگونگی عملکرد دقیق روش های آن توضیحی نداد. "ما محدودیت‌هایی برای اشتراک‌گذاری حساب شما در خارج از خانواده اضافه می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانیم مطابقت شما با این محدودیت‌ها را ارزیابی کنیم." دیزنی پلاس در ایمیل خود نوشت. در قرارداد خدمات خود، این سرویس توضیح می دهد "خانواده" مانند "مجموعه دستگاه های مرتبط با [subscribers'] اقامتگاه شخصی اولیه که توسط افراد ساکن در آن استفاده می شود." این قانون در حال حاضر برای مشترکین جدید اعمال می شود، اما مشترکان قدیمی تا ۱۴ مارس فرصت دارند تا اثرات آن را احساس کنند.

سرویس پخش دیگر دیزنی، Hulu، نیز اخیراً اعلام کرد که به اشتراک گذاری رمز عبور خارج از مشترک را محدود می کند "اقامتگاه شخصی اولیه" از همان زبان در هشدار خود به کاربران استفاده کرد و همچنین به آنها گفت که حساب های آنها برای مطابقت تجزیه و تحلیل می شود و از ۱۴ مارس اجرای قانون جدید را آغاز می کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/disney-has-started-cracking-down-on-password-sharing-in-the-us-070317512.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/disney-has-started-cracking-down-on-password-sharing-in-the-us-070317512.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *