رئیس اشتراک Ubisoft می‌گوید که مصرف‌کنندگان باید از داشتن بازی‌ها «راحتی» داشته باشند

یوبی‌سافت مدل اشتراک خود را به‌روزرسانی کرده است و گفته است که مصرف‌کنندگان باید با عدم مالکیت راحت باشند. [their] بازی”.

Ubisoft+ اکنون دارای دو سطح اصلاح شده خواهد بود. Ubisoft+ Premium (17.99 دلار در ماه) شامل همه نسخه‌های جدید و – در برخی موارد – دسترسی زودهنگام به بازی‌ها در کنار نسخه‌های پرمیوم، جوایز ماهانه و موارد دیگر می‌شود. در همین حال، Ubisoft+ Classics در رایانه شخصی، مجموعه‌ای کاملاً جدید از بازی‌های کاتالوگ محبوب و زنده (۷٫۹۹ دلار در ماه) است.

فیلیپ ترمبلی مدیر اشتراک گفت GamesIndustry.biz برای مدل های اشتراک “فرصت فوق العاده ای برای رشد” وجود دارد، اما طرز فکر مصرف کنندگان باید تغییر کند.


Prince of Persia: The Lost Crown – PS5/PC/Switch/Xbox Series X/S – بررسی فناوری DF

او گفت: “یکی از چیزهایی که ما دیدیم این است که گیمرها، کمی شبیه DVD، به داشتن و مالکیت بازی های خود عادت کرده اند. این تغییر مصرف کننده است که باید اتفاق بیفتد.”

“آنها از نداشتن مجموعه سی دی یا مجموعه دی وی دی خود راحت بودند. این تحولی است که کمی کندتر اتفاق افتاده است. [in games]. همانطور که گیمرها از این جنبه راحت می شوند … پیشرفت خود را از دست نمی دهید. اگر بازی خود را در زمان دیگری از سر بگیرید، فایل پیشرفت شما همچنان وجود دارد. که حذف نشده است. شما چیزی را که در بازی ساخته اید یا تعامل خود با بازی را از دست نمی دهید. بنابراین احساس راحتی با مالکیت نداشتن بازی شماست.”

وی افزود: “من هنوز دو جعبه دی وی دی دارم. من قطعا دیدگاه گیمرها را با آن درک می کنم. اما وقتی مردم آن مدل را پذیرفتند، خواهند دید که این بازی ها وجود خواهند داشت، خدمات ادامه خواهد یافت و شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید. آنها را زمانی که دوست دارید.

ترمبلی گفت: اصلاحات مربوط به اشتراک +Ubisoft پس از تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده انجام می شود، پس از آن ما فرصتی را برای تکامل خود دیدیم.

“وقتی به نحوه تعامل گیمرها با بازی‌های مختلف خود نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که کاتالوگ پشتی ما هنوز بسیار فعال و زنده است. بنابراین فرصتی را دیدیم که این دنیاها را با هزینه کمتری به مشتریان خود ارائه دهیم. و این پاسخی است به رفتاری که از بازیکنان دیدیم.”

در طول چهار سال گذشته، این شرکت با توجه به Tremblay “میلیون ها” مشترک داشته است – برخی برای یک بازی برای یک یا دو ماه ثبت نام می کنند، در حالی که برخی دیگر برای مدت طولانی تری می مانند.

وی گفت: رفتارهای متعددی وجود دارد. قطعاً افراد زیادی هستند که برای یک بازی وارد می شوند و بعد تصمیم می گیرند آن را بخرند [the subscription ends]. این بخشی از واقعیت است و برای ما خوب است.”

در مصاحبه ای در وبلاگ یوبی سافت ترمبلی با بیان جزئیات سطوح اشتراک جدید، اظهار داشت که اشتراک “روشی عالی برای معرفی بازی های ما به بازیکنان جدید” است و “این واقعاً به مدل به عنوان وسیله ای برای گسترش افق های آنها صحبت می کند”.

یوبی‌سافت برای مقابله با ریزش کاربرانی که اشتراکشان را لغو می‌کنند، به دنبال ایجاد ارزش است. ترمبلی گفت: “ما متعهد شده ایم که بازی های بیشتری را برای مشترکین خود بیاوریم.” بنابراین، با نگاهی به آینده، ما یک ترکیب هیجان‌انگیز داریم که آن‌ها می‌توانند در دسترسی اولیه یا در روز اول بازی کنند، و سپس ما در نهایت کاتالوگ اکتیویژن بلیزارد را نیز خواهیم داشت. در کنار امتیازات و ثروت ما. ، کاتالوگ متنوع پشتیبان، ما معتقدیم که دلیل قانع کننده ای برای ماندن بازیکنانمان ارائه می دهیم.”

مایکروسافت حقوق پخش بازی های اکتیویژن بلیزارد را به یوبی سافت فروخت تا اطمینان حاصل شود که خرید ۶۸٫۷ میلیارد دلاری آن موفق بوده است.

آخرین نسخه یوبی‌سافت، شاهزاده ایرانی: تاج گمشده، هم‌اکنون پیش از انتشار عمومی آن با اشتراک در دسترس است. بازی metroidvania “راهی ایده آل برای زنده کردن شاهزاده اصلی بازی است.” بررسی ما.


منبع: https://www.eurogamer.net/consumers-must-be-comfortable-not-owning-games-ubisoft-subscription-boss-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *